Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Naujų darbuotojų adaptacijos sistemos N organizacijoje tyrimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujų darbuotojų adaptacijos sistemos N organizacijoje tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243
Aprašymas

Naujų darbuotojų adaptacijos sistema, naujų darbuotojų adaptacijos sistema kolektyve, personalo adaptacijos sistemos kriterijai, bandomasis laikotarpis, profesionali orientacija ir socialinė adaptacija kolektyve, profesionali darbuotojų adaptacija organizacijoje, specializuota profesionalaus apmokymo ir adaptacijos programa, profesinės orientacijos ir adaptacijos patirtis užsienio šalyse, darbuotojo adaptacija: atsitiktinumas ar paruošta programa, personalo adaptacijos sistemos problemų sprendimas, tipinės naujo darbuotojo įtraukimo į įmonę klaidos, darbuotojo adaptacijos sistemos lygio profesionalioje aplinkoje įvertinimas, adaptacijos sistemos vertinimo bei darbuotojo vystymo sisteminis priėjimas, organizacija, kurioje atliktas tyrimas, tiriamieji, profesinė adaptacija. Socialinė adaptacija.

Ištrauka

Darbuotojų adaptacija (arba socializacija) – tai planingas procesas, kuris padeda naujam darbuotojui įsilieti į organizaciją, kolektyvą, įgauti pagrindinių žinių bei įgūdžių, be kurių jis negalėtų atlikti savo tiesioginio darbo.
Tuo metu, kai organizacija jau funkcionuoja, kai suprojektuota jos struktūra, atrinktas personalas, ateina laikas adaptacijai.
Anksčiau darbas su personalu tikriausiai susidėdavo tik iš darbo jėgos suradimo ir atrankos. Jei pavyksta rasti reikalingų žmonių, vadinasi, jie galės atlikti reikalingą darbą. Šiuolaikinėse organizacijose, kur personalo valdymas yra kruopščiai apgalvotas, tinkamų žmonių atranka tai viso labo tik pradžia. Žmogiškųjų išteklių resursai metams bėgant gali ir turi augti. Kad būtų gerai ir pačiai organizacijai, ir jos darbuotojams, vadovybė turi nuolat vystyti personalo valdymą.
Darbuotojų adaptacija yra vienas iš personalo vadybos mokslo nagrinėjamų dalykų. Personalo vadybos žinių reikia vadybininkui, organizuojančiam ir nukreipiančiam kolektyvo darbą reikiama linkme, tačiau jos nemažiau svarbios ir eiliniam specialistui. Žinoma, vien personalo vadybos neužtenka norint sėkmingai vadovauti, bet ši sritis itin svarbi, nes nuo to, kaip organizuojamas darbas, priklausys įmonės, kuriai vadovaujama, pelnas arba nuostolis.
Visi žmonės turi įgimtų savybių, gabumų, kurie, jiems sąveikaujant su aplinka, kinta ir vystosi. Kiekvienas žmogus yra nepakartojamas ir tik su didelėmis išlygomis galima žmones jungti į grupes, turinčias bendrus siekius, interesus. Priklausomai nuo charakterio, kiekvienas darbuotojas toje pačioje situacijoje dažnai elgiasi visiškai skirtingai. Žmonių poreikiai, psichologinis darbo klimatas yra galinga darbo našumą įtakojanti jėga. Priimtas į darbą darbuotojas turi prisitaikyti prie naujų darbo sąlygų. Jei sunkiai sekasi prisitaikyti, veikiama darbuotojo psichika, jis negali pasiekti įprasto darbo našumo. Todėl įmonė yra suinteresuota trumpinti prisiderinimo – adaptavimosi laikotarpį.
Rinkos konkurencijos sąlygomis personalo atranka ir naujų darbuotojų adaptacija tapo vienu iš svarbiausių faktorių, kuris apsprendžia smulkių įmonių išgyvenimą bei ekonominę padėtį.
Aktualu yra išnagrinėti įmonėse taikomas darbuotojų adaptavimosi sistemas, nes nuo jų labai gali priklausyti darbo efektyvumas.


Tikslas:
- atlikti literatūros apžvalgą apie naujų darbuotojų adaptacijos sistemas bei jos problemas organizacijose;
- išnagrinėti naujų darbuotojų adaptacijos sistemas K organizacijoje.
Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti, kokios darbuotojų adaptacijos sistemos bei kokie metodai naudojami organizacijose.
2. Nustatyti, kuri iš įmonės taikomų adaptacijos sistemų yra efektyvesnė.
3. Išsiaiškinti, kaip kinta darbo kokybė per pirmuosius darbo mėnesius.
4. Išsiaiškinti naujų darbuotojų adaptacijos organizacijose esmę.
5. Išnagrinėti darbuotojų adaptacijos kriterijus.
Šio darbo objektas - naujų darbuotojų adaptacijos sistemos organizacijose.
Šiandien smulkios įmonės rimtai dirba rinkdamos personalą, adaptuodamos jį, didindamos jo kvalifikaciją bei praktinį pasiruošimą nebijoti prisiimti didžiulę atsakomybę. Ir vis gi, organizacijose dažnai trūksta kvalifikuotų darbuotojų. Visais atvejais manoma, kad kiekvienam darbuotojui ar specialistui, kiekvienai pareigybei turi būti konkurencinga pamaina, t.y. į vieną vietą turi būti keletas kandidatų.
Norint užtikrinti efektyvų personalo darbą, būtina sukurti tokią bendradarbiavimo atmosferą, kurioje kiekvienas kolektyvo narys būtų suinteresuotas išnaudoti visas savo galimybes bei sugebėjimus. Šios socialinės-psichologinės atmosferos sukūrimui būtina skirti daug dėmesio renkant bei adaptuojant naują personalą, kurio politika susideda iš darbuotojų atrankos principų, metodų, kriterijų ir tolimesnės jų adaptacijos. Visa tai reikalinga kokybiškam numatytų užduočių atlikimui, metodologijos užtvirtinimui, profesionaliam personalo vystymuisi. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-02-24
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis43 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis66.94 KB
AutoriusSv
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nauju darbuotoju adaptacijos sistemos N organizacijoje tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2005-09-17 IP: 82.135.213.70
    sako

    Gan neblogas darbelis.Praverte!ACIU!

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą