Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės valdymas įmonėje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Kokybės valdymas įmonėje

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Visuotinė kokybės vadyba. Įmonė kaip sistema. Įmonių tipai. Įmonių grupavimas pagal vieną kriterijų. Įmonės tikslų sistema. Ekonominių įmonės tikslų sistema. Įmonės ekonominė pusiausvyra.

Ištrauka

Kokybė nėra atsitiktinis reiškinys, ji atsiranda iš kilnių ketinimų,
nuoširdžių pastangų, išmintingo vadovavimo ir kvalifikuoto darbo;
kokybė – tai išmintingai pasirintkta alternatyva.
VILA A. FOSTERIS

Verslo įmonės (firmos) kokybės politika yra sudedamoji įmonės politikos dalis ir net duoda pastarajai tinkamai plėtotės impulsą. Ji turi atitikti įmonės raidos, jos kultūros lygį.

K o k y b ė s k o n t r o l ė (quality control) – tai
veikla, susijusi su prekių ir paslaugų kokybės
gerinimu; tai priimtino ir sutarto kokybės lygio
gamybos palaikymas.

Kokybės kontrolės tikslas yra užkirsti kelią gamybai prekių ar jų dalių, kurios turi trūkumų. Nustatyti netinkamas megdžiagas ir prekes galima įvairiais statistinės atrankos ir tikrinimo būdais. Įtraukti darbo žmones į kokynės tikrinimą, sukelti diskusiją apie kokybės sunkumų priežastis ir atrasti būdus, kaip patys darbuotojai galėtų susiduoroti su tokiais sunkumais, padeda kokybės grupės.

K o k y b ė s būreliai (quality circles) – tai
nedidelės savanoriškos darbuotojų grupės,
nuolat susitinkančios darbo probelmoms
iškelti ir spręsti.

Kitaip tariant, kokybės būrelis sudaro tikslingi orientuota bendradarbių darbo grupių, kur jie susieja savo specifines žinias, patyrimą, kad aptartų darbo problemas, numanytų darbo gerinimo priemones, didintų pasitenkinimą savo darbu. Tai problemų sprendimų grupės. Čia svarbu tai, kad kokybė suprantama ne tik kaip gaminimo kokybė, bet ir kaip darbo kokybė.
1970 metais prasidėjo kokybės sampratos kaita. Iki tol – ypač technikos pasaulyje – kokybė buvo siejama tik su gaminimo kokybe, o kokybės užtikrino sistema – tik su jos išmatavimu. Lietuvos rengiamame standarte "Kokybės vadyba ir kokybės užtikrinimas" sakoma: Kokybė yra objekto savybių visuma, įgalinti jį tenkinti išreikštus ar numatytus poreikius.
Nagrinėjant kokybę šiuo požiūriu, daugiau acentuojamas galutinio produkto kokybės lygis, jos išmatavimas, nekokyboškos produkcijos eliminavimas. šiuo atveju kokybės kontrolė dažnai traktuojama ne kaip integruota – sisteminė, - bet kaip izoliuota funkcija.
Nuo 1970 metų kokybės garantavimas suprantamas kaip įmonės filosofija, kur įmonės (firmos) klientų norai traktuojami kaip pagrindinis uždavinys, o norint juos užtikrinti, siekiamavisus procesus tobulinti. šiuo atveju kokybė yra įmonės (firmos) tikslas ir apima šiuos elementus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-11
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai1
Dydis33.8 KB
AutoriusMantas R.
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes valdymas imoneje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą