Išplėstinė paieška
 
 
 
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kontrolė (2)

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Kontrolės apibūdinimas. Kontrolės procedūra. Kontrolės sistema įmonėje. Visuotinė kontrolės vadyba. Kokybės vadyba.

Ištrauka

Kokybė nėra atsitiktinis reiškinys, ji atsiranda iš kilnių ketinimų, nuoširdžių pastangų, iškilmingo vadovavimo ir kvalifikuoto darbo.
Kokybė – tai išmintingai pasirinkta alternatyva.
Įmonės gaminamos produkcijos kokybė užtikrina sėkmingą gaminio realizavimą ir konkurencingumą rinkoje sėkminga realizacija laiduoja įmonei maksimalų pelną.
Gaminio kokybė – jo savybių visuma, atitinkanti vartotojų reikalavimus, kurie nustatyti standartuose.
Dar prieš pradedant gaminti gaminį, gamintojas turi žinoti, kokios kokybės gaminio nori vartotojai. Šiandien gamyboje nėra svarbesnio klausimo, kaip gerinti gaminių kokybę ir tenkinti rinkos sąlygas. Tai lemia dvi pagrindinės priežastys: išorinė – konkurencija ir vidinė – susijusi su kokybės išlaidomis, kurios kartais sudaro 10-20 procentų visų išlaidų.
Labai didelę įtaką gaminamos produkcijos kokybei turi visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimas įmonėje. Visuotinės kokybės metodais remdamasi, įmonė nuolat tobulėja, siekdama kuo greičiau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų ar paslaugų kokybę ir mažindama išlaidas. Už visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimą atsako įmonės vadovas.
Kiekvieno gaminio kokybė vertinama remiantis kokybės rodikliais, palyginus juos su baziniais, normatyviniais rodikliais. Gaminių kokybiniai rodikliai skirstomi į vienetinius, skirtus vienai kuriai nors savybei (remonto tinkamumo, ilgaamžiškumo, saugumo, estetiniai, ekologiniai) ir kompleksinius – keletui, visumai savybių (grupiniai, apibendrinantieji, integraliniai)
Produkcijos kokybės rodikliai nustatomi įvairiais metodais. Pagrindiniai jų yra šie: matavimo, registracijos, apskaičiavimo, ekspertiniai, socialiniai. Kokybės kontrolės formos priklauso nuo skiriamųjų požymių: pagal produkcijos gyvavimo ciklą; pagal gamybos proceso stadijas; pagal darbų atlikėjus; pagal laiką; pagal naudojamos kontrolės priemones; pagal kontroliuojamų rodyklių palyginimą; pagal kontrolės vykdytojus.
Kiekviena kontrolė turi atitikti kontroliuojamą objektą. Kokybės kontrolės funkcijos tiri būti pavestos specialistui. Reikia kontroliuoti ir aiškintis nekokybiško gaminio atsiradimo priežastis, nustatyti kaltininkus, visa tai susisteminti, vesti apskaitą ir analizę pagal broko klasifikatorius. Broko aktas pirmasis broko apskaitos ir analizės dokumentas.
Kontrolė labai reikšminga ir sudėtinga vadybos funkcija. Kiekvienas vadovas, nepaisant jo rango, privalo kontroliuoti, nes tai įeina į jo pareigas net tada, kai specialistai to jam niekas nepavedė. Kontrolė yra pagrindinis vadybos elementas : ji lydi planavimą ir organizavimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-27
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis28.83 KB
AutoriusValius
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas12
Švietimo institucijaKėdainių šviesioji gimnazija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kontrole (2) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Kėdainių šviesioji gimnazija / 12 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą