Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Lietuvos nacionalinė kokybės politika
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lietuvos nacionalinė kokybės politika

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Nacionalinės kokybės politika. Kokybės vizija. Nacionaline kokybės politika siekiama šių pagrindinių tikslų. Pagrindinis Nacionalinės kokybės politikos uždavinys. Politikos principai. Nacionalinės kokybės politikos įtaka šalies konkurencingumui. Nacionalinė kokybės programa. Išvados.

Ištrauka

Visuotinė kokybės vadyba — tai mokslas tyrinėjantis universalius metodus, užtikrinančius organizacijos išlikimą rinkoje, tenkinant, bei viršijant esamus bei numanomus vartotojų poreikius. Šis mokslas grindžiamas pastovaus tobulėjimo filosofija, kuri gali būti taikoma ne tik firmų ar įmonių darbo kultūros bei gaminių kokybės užtikrinimui, bet ir kitose gyvenimo srityse.
Visuotinė kokybės vadyba (VKV) — tai tam tikra prasme filosofinė samprata, vadybos principų ir metodų visuma. Pats pavadinimas rodo, kad kokybė suprantama plačiau nei vien klientui gaminamų gaminių ar teikiamų paslaugų kokybė. Visuotinės kokybės vadyba reiškia į kokybę orientuotą įmonės vadybą, kuria, tenkinant klientų poreikius, siekiama ilgalaikių įmonės tikslų. Kokybė valdoma visose įmonės veiklos srityse, įtraukiant visų įmonės lygių darbuotojus ir siekiant naudos visoms suinteresuotoms šalims.
Visuotinės kokybės vadyba remiasi iš esmės tais pačiais principais, kuriais pagrįstas ISO 9000:2000 kokybės vadybos standartų, o šie standartai priartėjo prie VKV principų.
Įmonių sugebėjimas efektyviai ir subalansuotai naudoti įvairias kokybės sistemas, metodus ir priemones, sugebėjimas išsilaikyti konkurencinėje kovoje ir pasiekti gerų verslo rezultatų gali būti vertinamas pagal verslo tobulumo modelį.
Verslo tobulumas apibrėžiamas kaip puiki organizacijos vadybos ir rezultatų pasiekimo praktika, pagrįsta tokiais fundamentaliais principais:
Orientacija į rezultatus
Tobulumas priklauso nuo visų įmonės veiklos rezultatais suinteresuotų šalių poreikių subalansavimo ir patenkinimo.
Dėmesys klientui
Klientas yra galutinis gaminio ar paslaugos kokybės arbitras, todėl išsaugoti jo lojalumą ir išlaikyti savo rinkos dalį lengviausia, jei sutelkiamas dėmesys į esamų bei potencialių klientų poreikius.
Lyderiavimas ir siekių vienovė
Įmonės lyderių elgesys sukuria siekių aiškumą ir vienovę bei aplinką, kurioje gali atsiskleisti organizacija ir jos žmonės.
Faktų analize paremta procesų vadyba
Organizacija veikia rezultatyviau, kai tarpusavyje susijusios veiklos suprantamos ir sistemingai valdomos, o sprendimai kasdienės veiklos bei planuojamų gerinimo veiksmų atžvilgiu priimami naudojant faktais paremtą informaciją.
Žmonių tobulėjimas ir dalyvavimas
Organizacijos darbuotojų potencialas geriausiai atsiskleidžia, kai dalijamasi vertybėmis, sudaroma pasitikėjimo atmosfera bei suteikiama galių — tai skatina kiekvieno aktyvų dalyvavimą.
Nuolatinis mokymasis, inovacijos ir gerinimas
Organizacija pasiekia geriausių rezultatų, kai jos veikla remiasi informacijos ir žinių vadyba nuolatinio mokymosi, inovacijų ir gerinimo aplinkoje.
Partnerystės plėtojimas
Organizacija veikia rezultatyviau, kai ji su savo partneriais palaiko abipusiai naudingus santykius, paremtus pasitikėjimu, žinių apsikeitimu ir bendradarbiavimu.
Atsakingumas visuomenei
Ilgalaikiai organizacijos ir jos darbuotojų interesai geriausiai patenkinami, kai laikomasi etikos normų ir pranokstami visuomenės lūkesčiai bei reikalavimai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-01-31
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis21.34 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Eidukaitienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos nacionaline kokybes politika [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 2 Klasė/kursas
  • V. Eidukaitienė
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą