Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Organizacijos kokybės vadybos sistema: vertinimo aspektai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Organizacijos kokybės vadybos sistema: vertinimo aspektai

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. Organizacijos esmė. Organizacijos kokybės vadybos sistemos esmė. Procesinis požiūris kokybės vadybos sistemoje. Sisteminis požiūris į kokybės vadybos sistemą. Organizacijos kokybės vadybos sistemos vertinimo aspektai. Kokybės vadybos sistemos vertinimo procesai. Kokybės vadybos sistemos auditas. Kokybės vadybos sistemos vertinamoji analizė. Savianalizė. Išvados. Priedai.

Ištrauka

Organizacija, būdama socialine – ekonomine sistema nuolat keičiasi, mainosi. Tai pasakytina tiek apie jos sudaromuosius elementus, tiek ryšius, tiek dydį ir kitas svarbias charakteristikas. Tačiau organizacijos būna labai skirtingos savo prigimtimi, siekiais, veikla, struktūromis, nariais, jų tikslais ir kitomis labai svarbiomis charakteristikomis.
Kiekvienos organizacijos vadovo siekis yra sėkminga organizacijos veikla, kuri besikeičiančios aplinkos sąlygomis gali būti tik organizacijai išliekant konkurencinga. Turime daug pasaulinių pavyzdžių, kai naujų kokybės vadybos sistemų naudojimas yra ne tik ekonominės konkurencijos, bet ir firmų išlikimo rinkoje sąlyga. Kokybės vadybos sistema- priemonių sistema, nuolat palaikanti ir įgalinanti organizacijas kurti ir tobulinti savo konkurentinį pranašumą.
Visuotinės kokybės vadyboje ryšys tarp nuolatinio tobulinimo ir organizacijos plėtros pasireiškia per strateginį planavimą. Organizacijos veiklos vertinimo sistema, kaip moderni vadybos priemonė, turi atitikti organizacijos veiklos strategiją. Veiklos, ir ypač jos kokybės vertinimas, yra priemonė nuolatiniam organizacijos veiklos ir jos atitikimo pokyčiams stebėti, keičiant organizacijos strategiją.
Kokybės vadybos sistemų įgyvendinimas įgalina organizacijas apibrėžti ir valdyti procesus, užtikrinančius produktų, tenkinančių vartotojo poreikius ir lūkesčius, sukūrimą ir pagaminimą. Ji sudaro galimybes vartotojo ir kitų suinteresuotų šalių patenkinimo gerinimui didinti. Ji suteikia organizacijai ir vartotojui pasitikėjimą, kad teikiami produktai atitinka nustatytus reikalavimus, tuo pačiu keliant organizacijos konkurencingumą ir pranašumą.
Galima teigti, kad darbo tyrimų objektas – organizacijos kokybės vadybos sistema, yra aktualus bet kuriai organizacijai, nes lemia jos sėkmę ir konkurencingumą. Tyrimo problema- kokybės vadybos gerinimas, galimas tik tuo atveju, kai tinkamai įvertinama pati kokybės vadybos sistema ir identifikuojami gerinimo aspektai, pvz. procesai, produktai ir kt.
Šio darbo tikslas yra išnagrinėti organizacijos kokybės vadybos sistemą, siekiant nuolatinio kokybės gerinimo. Darbe sprendžiama eile uždavinių:
nagrinėjama organizacijos esmė;
nagrinėjama organizacijos kokybės vadybos sistema;
pateikiami organizacijos kokybės vadybos sistemos aspektai: vidaus auditas, vadovybinė vertinamoji analizė, savianalizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-03-02
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai13
Dydis44.57 KB
AutoriusAgne
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizacijos kokybes vadybos sistema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą