Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės kontrolė
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Kokybės kontrolė

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Produkcijos kokybė. Lietuvos standartizacijos departamentas. Lietuvos standartizacijos institucija. Standartai. Standartizacijos technikos komitetai. Produkcijos sertifikavimas. Tarptautiniai standartai (ISO). Kokybės valdymas. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienai įmonei ar organizacijai yra svarbūs klientai, jų poreikiai, norai, pageidavimai. Svarbu gaminti ir pateikti vartotojams kokybišką produkciją . Šiuolaikinės įmonės, organizacijos nuolat tobulina savo gaminių ir paslaugų kokybę, kad ne tik patenkintų vartotojų poreikius, bet ir atsispirtų konkurencijai ir išlaikytų verslą.
Patikimumas yra vienas iš kokybės reikalavimų. Gaminys yra geros kokybės, kai jis patikimas, todėl patikimumas yra gaminio geros kokybės sąlyga. Kokybė- vartotojų lūkesčių patenkinimas. Dauguma įmonių, gerindamos klientų poreikių tenkinimą bei aptarnavimą, sukuria ir įdiegia kokybes valdymo sistemą pagal tarptautinį ISO 9001:2000 standartą. Vienas iš kokybės kontrolės veiksnių- sertifikatas. Jis- tik pradžia į tikrąją kokybę, liudija,kad įmonės sistemingai dirba, tobulindamos savo organizaciją ir gerindamos produkciją.
Visi įmonės vadovai ir darbuotojai nuolat rūpinasi produkcijos kokybe- tai neatsiejama jų veiklos sritis. Įmonės darbuotojai žino, kad sėkmingos veiklos pagrindas yra atliekamų darbų kokybės užtikrinimas, pastovus darbo proceso gerinimas ir nuolatinis tobulėjimas. Įmonės vadovybė analizuoja bei vertina kokybės valdymo sistemos efektyvumą ir imasi priemonių, kad jis nuolatos didėtų.
Pagrindinė kokybės kontrolės funkcija - apsaugoti vartotoją nuo nekokybiškos produkcijos. O ką galima pavadinti kokybe? Kokybe galima būtų pavadinti produkto ar paslaugos savybių ir charakteristikų visumą, kuri suteikia galimybę patenkinti pareikštus ar suvokiamus vartotojų ar kitų žmonių, kontaktuojančių su produktu ar paslauga, poreikius.
Kokybė yra pasiekimas arba siekimas aukštesnio standarto, kaip priešybė būti patenkintam prastu arba apgaulingu dalyku.
Kokybei vertinti yra naudojama ištisa rodiklių sistema:
Paskirties rodikliai. Jie rodo produkto technines galimybes atlikti funkciją, kuriai buvo sukurtas. Varikliui- galingumas, maisto produktui- kaloringumas.
Technologiniai rodikliai. Rodo, ar produktas iš viso tinka gaminti (pvz., surenkamumas, medžiagų imlumas, darbo imlumas, energijos imlumas, savikaina.)
Tvarumo rodikliai. Rodo produkto galimybes išlaikyti svarbiausius savo bruožus laikant maisto produktus. Jie labai priklauso nuo specialaus apdorojimo, įpakavimo.
Tinkamumo remontuoti rodikliai. Rodo produkto tinkamumą ilgam naudojimui, nuolat atkuriant pablogėjusias jo charakteristika.
Ilgaamžiškumo rodikliai. Rodo produkto tarnavimo trukmę, dažniausiai reiškiami laiko vienetais.
Estetiniai rodikliai. Rodo produkto galimybę tenkinti žmogaus grožio poreikį (pvz., harmoningumas, originalumas, stiliaus atitikimas).
Transportabilumo rodikliai. Rodo produkto pritaikymą transportuoti ( pvz., matmenys, svoris, paruošimo pervežimui laikas, pakrovimo ir iškrovimo darbų laikas). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-03
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis21.94 KB
Autoriusineta
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas0
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes kontrole [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą