Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės įtaka sėkmingam įmonės valdymui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės įtaka sėkmingam įmonės valdymui

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Visuotinė kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos funkcijos. Pagrindiniai ISO serijos standartai. Planavimas, lyderiavimas, tobulinimas. Kokybės užtikrinimas. Atitikties įvertinimas. Visuotinis atitikties įvertinimo metodas. Išvados.

Ištrauka

Sparčiai pasaulyje plintanti Visuotinės kokybės vadyba (VKV) yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, grindžiamas visuotiniu jos narių dalyvavimų, siekiant ilgalaikės sėkmės organizacijai, jos darbuotojams ir visuomenei. VKV yra viena naujausių ir efektyviausių vadybos koncepcijų, todėl yra aktuali Lietuvoje ir visame pasaulyje. Visuotinės kokybės vadybos specialistai teigia, kad yra trys pagrindinės sąlygos šiai pažangiai filosofijai ir metodologijai sėkmingai įgyvendinti: dėmesys vartotojui, nuolatinis tobulėjimas ir visuotinis dalyvavimas. Labai svarbu ištirti šiuos principus, metodus bei įgyvendinimo galimybes.
Visuotinė kokybės vadyba suprantama kaip procesas be pabaigos, skirtingai nuo programos, kuri turi aiškiai nustatytą pradžią ir pabaigą.
Ji analizuoja darbo išteklius moksliniu metodu – numato, kaip gerinti medžiagas ir paslaugas, kurios teikiamos organizacijai, kaip tobulinti visus organizavimo procesus ir tinkamai tenkinti vartotojų reikmes dabar ir ateityje.
Priimant sprendimus įmonėje, orientuojamasi į tris pagrindinius veiklos rodiklius – tai kokybė, kaštai, produktyvumas. Pirmąjį įrankį žmonės sugebėjo pasigaminti dar pirmykštėje bendruomenėje. Tuomet ir atsirado poreikis kokybei. Žymiai vėliau prasidėjus produktų mainams atsirado prielaidos kaštų suvokimui. Tik pramonės revoliucijos metu susidomėta produktyvumu gamyboje. Taigi matome, kad kokybės sąvoka gyvuoja žymiai ilgiau nei kitos dvi sąvokos. Be to, vartotojai labiau siekia kokybės, o ne mažesnių kaštų ar didesnio produktyvumo.
Visi trys rodikliai yra svarbūs gamintojui, tačiau vartotojui pasirenkant prekę svarbiausiai – kokybės rodiklis. Pirkėjui svarbu kaina, bet kaina ir kaštai nėra tas pats. Kaštus įtakoja vidiniai veiksniai, o kainą – išoriniai. Ir visiškai natūralu, kad vartotojui nesvarbu produktyvumas. Taigi kokybės rodiklis yra ilgiausiai naudojamas žmonijos istorijoje ir yra labai svarbus ir gamintojui, ir ypatingai vartotojui.
Visuotinės kokybės vadyba organizacijose glaudžiai susijusi su ISO 9000 serijos standartų sistema. Nuo 1987m. ISO 9000 serijos kokybės vadybos ir kokybės užtikrinimo standartai tapo svarbia priemone tarptautiniame versle ir prekyboje. Organizacijos, orientuotos į kokybę, vadovaujasi šiais standartais, siekdamos ne tik vietinės, bet ir tarptautinės rinkos pripažinimo. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-04-20
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai2
Dydis21.08 KB
Autoriustomas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes itaka sekmingam imones valdymui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą