Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės įtaka įmonės konkurencingumui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės įtaka įmonės konkurencingumui

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Temos aktualumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Prekės ar paslaugos kokybės vertinimas. Konkurencingumo formavimo svarba įmonėje. Konkurencingumo didinimas panaudojant kokybės funkcijos išskleidimą. Kokybės namas. Kano modelis. Kokybės funkcijų išskleidimo nauda didinant organizacijos konkurencingumą. Išvados.

Ištrauka

Dabartinėmis rinkos ekonomikos sąlygomis, kai įmonės veiklą stipriai įtakoja konkurencija rinkoje, o konkurencinės aplinkos dinamiškumas spartėja, atsiranda būtinybė išsiskirti iš konkurentų bei užsitikrinti gerą vardą ir garantijas vartotojų požiūriu. Vienas iš būdų tokiam tikslui pasiekti yra ilgalaikio įmonės konkurencinio pranašumo įgijimas bei jo išsaugojimas, tačiau daugeliui Lietuvos įmonių, prisitaikančių prie naujų rinkos sąlygų, tai tampa ypatingai sudėtingu uždaviniu.
Konkurencija priverčia įmones tobulinti gamybinius procesus ir diegti naujoves, gerinti prekių ir paslaugų kokybę. Nors įmonė ne visada gali pirmauti ilgame laikotarpyje, tačiau aktyvus varžovų spaudimas skatina inovacijas, nes yra baimė atsilikti iš vienos pusės ir noras išsiveržti į priekį – iš kitos.
Temos aktualumą nulėmė tai, kad konkurencingumas yra viena iš svarbiausių narystės Europos Sąjungoje kriterijų, todėl Lietuvai tenka atlaikyti konkurencijos spaudimą ir rinkos jėgas, veikiančias Europos Sąjungoje.
Darbo tikslas – aptarti kokybės daromą įtaką įmonės konkurencingumui.
Darbo uždaviniai:
1. teoriniu aspektu apžvelgti prekės ar paslaugos kokybės vertinimą;
2. išsiaiškinti konkurencingumo formavimo svarbą įmonei;
3. aptarti kokybės funkcijos išskleidimo modelį ir pagrindines modelio matricas.
Šiandieninėje rinkos ekonomikoje ypatingas dėmesys turi būti skiriamas prekės kokybei. Gaminio ar paslaugos kokybė suprantama kaip savybių visuma, atitinkanti vartotojų reikalavimus. Įmonės gaminio ar paslaugos kokybė užtikrina sėkmingą gaminio realizavimą, paslaugos teikimą. Tokiu būdu geros kokybės gaminys ar paslauga tampa konkurencingu rinkoje [Medekšas, 2003].
Aukšta prekių ar paslaugų kokybė gali būti suprantama ne tik kaip geros fizinės, cheminės savybės, madingumas ir pan. Kokybės rodikliai apima pačios prekės, jos gamybos, vartojimo ir naudojimo, aptarnavimo prieš ir po pardavimo kokybinius parametrus. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-05-15
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis23.22 KB
AutoriusEdita
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasJ. Stankevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes itaka imones konkurencingumui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • J. Stankevičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą