Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadyba (10)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadyba (10)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Kokybės vadybos sistemos analizė. Procesai. Procesinis požiūris. Kokybės vadybos sistema. Vadovybės atsakomybė. Vadovybės vertinamoji analizė. Matavimas, vertinamoji analizė ir gerinimas. Nacionalinis akreditacijos biuras. Biuro uždaviniai ir funkcijos. Išvados.

Ištrauka

Visuotinai pripažinta, kad visuotinės kokybės vadyba yra svarbiausias konkurencingumo veiksnys.
Visuotinės kokybės vadyba padeda iš esmės pagerinti produkto kokybę, siekiant geriausiu būdu patenkinti vartotojus. Visuotinės kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių, taigi pagaminti produktus pigiai.
Gvildenama standartų raida, nagrinėjama nauji, 2000 metais išleisti ISO 9000 kokybės vadybos standartai, taip pat kokybės vadybos sistemų, kuriamų pagal ISO 9000:2000 kokybės vadybos standartų reikalavimus, būdai, šios sistemos integracijos su kitomis vadybos sistemos nauda. Kokybė apibūdinama, kaip objekto savybių visuma, įgalinantį jį tenkinti išreikštus ir numanomus vartotojų poreikius.
Lietuvos institucijos, kurios reglamentuoja produkto (paslaugos) pasirodymą vidaus ir tarptautinėje rinkoje, šią veiklą organizuoja remdamasi atitinkamų tarptautinių ir Europos organizacijų patirtimi ir, pagal galimybę, šių organizacijų normatyviniais dokumentais.
Šiame darbe analizavau kokybės vadybos sistemos reikalavimus bei kitus procesus susijusius su ISO 9000:2000 standartais. Kaip kiekviena struktūra atlieka savo darbus, kad tenkintu vartotojo, reglamentuojančių teisės aktų bei pačios organizacijos reikalavimus. Kaip vyksta procesai, vadovybės atsakomybė ir kiti su jais susiję veiksmai.
Kas yra akreditacijos biuras ir, kokius darbus jis atlieka.
Procesai – tai tarpusavyje susijusių ar sąveikaujančių veiklų visuma, kuri gavinius paverčia produkcija.
Pagrindiniai procesai – susiję su kelių funkcijų atlikimu ir jose dalyvauja keli padaliniai.
Pagalbiniai procesai – susiję su viena funkcija, kurią vykdo vienas padalinys.
Proceso savybės (apibrėžimo principai):
procesas suteikia pridėtinė vertę;
proceso rezultatas gali būti produktas arba valdymo sprendimai;
procesas visuomet turi vartotoją – vidinį arba išorinį;
proceso vykdymo tvarka iš esmės kartojasi.
Yra trys procesų rūšys, jų tikslai:
Pagrindiniai procesai
Tikslas – suteikti pridedamąją vertę ir pasiekti išorinių klientų pasitenkinimą. Šie procesai sukuria produktus, be kurių nebūtų įmanomas įmonės misijos realizavimas. Dažniausiai būna susiję su kelių funkcijų atlikimu ir juose dalyvauja keli padaliniai.
Pagalbiniai procesai
Tikslas – sudaryti sąlygas pagrindiniams procesams. Dažniausiai būna viena funkcija, kurią vykdo vienas padalinys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-10
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis21.81 KB
AutoriusJURATĖ
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadyba (10) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą