Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Įmonės teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu: AB "Šiaulių bankas"

Įmonės teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu: AB "Šiaulių bankas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu. Lentelės, iliustracijos ir diagramos. Įvadas. Paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės valdymas. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Rekomendacijos.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

17 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 142.46 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą