Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Įmonės teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu: AB "Šiaulių bankas"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Įmonės teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu: AB "Šiaulių bankas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" teikiamų paslaugų kokybė Šiaulių kolegijos studentų vertinimu. Lentelės, iliustracijos ir diagramos. Įvadas. Paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės valdymas. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. Akcinės bendrovės "Šiaulių bankas" paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados. Rekomendacijos.

Ištrauka

Tyrimo problema – kokybė sąlygoja paslaugos naudingumą vartotojui ir komercinę sėkmę paslaugų teikėjui. Organizacijos dėl prastos kokybės patiria ne tik moralinę žalą (nepatenkinti vartotojai ir personalas), bet ir materialinių nuostolių. Mokslininkų apskaičiavimais, paslaugų organizacijose daugiau nei trečdalis sąnaudų skiriama klaidoms taisyti. Vadinasi, puiki paslaugų kokybė sąlygoja ne tik organizacijos konkurencingumą, bet yra ir efektyvumo prielaida.
Temos aktualumas – šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų paslaugų kokybė. Vadinasi, į paslaugų kokybę visose įmonėse bei organizacijose turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui bei vartotojo pasitenkinimui.
Tyrimo objektas – akcinės bendrovės Šiaulių bankas paslaugų kokybė.
Tyrimo tikslas – sužinoti, ar Šiaulių banko paslaugų kokybė atitinka Šiaulių kolegijos studentų lūkesčius.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibrėžti paslaugų kokybės sampratą teoriniu aspektu.
2. Pateikti tyrimo instrumantarijaus charakteristiką.
3. Atlikti tyrimą ir išananlizuoti tyrimo rezultatus.
4. Pateikti išvadas ir rekomandacijas.
Darbo metodika ir priemonės:
1. Literatūros šaltinių analizė.
2. Anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-20
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis142.46 KB
Autoriuszydrone
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasmg. asist. Raimonda Pilipavičienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones teikiamu paslaugu kokybe Siauliu kolegijos studentu vertinimu AB Siauliu bankas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • mg. asist. Raimonda Pilipavičienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą