Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Lietuvos bankų paslaugų kokybė

Lietuvos bankų paslaugų kokybė

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės valdymas. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. AB banko "Hansabankas", "Nord/LB Lietuva", "Snoras", "SEB Vilniaus bankas" bei Šiaulių banko paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 85.92 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą