Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Lietuvos bankų paslaugų kokybė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Lietuvos bankų paslaugų kokybė

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės veiksniai ir vertinimo kriterijai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės valdymas. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. AB banko "Hansabankas", "Nord/LB Lietuva", "Snoras", "SEB Vilniaus bankas" bei Šiaulių banko paslaugų kokybės tyrimo rezultatų analizė. Išvados.

Ištrauka

Tyrimo problema – kokybė sąlygoja paslaugos naudingumą vartotojui ir komercinę sėkmę paslaugų teikėjui. Organizacijos dėl prastos kokybės patiria ne tik moralinę žalą (nepatenkinti vartotojai ir personalas), bet ir materialinių nuostolių. Mokslininkų apskaičiavimais, paslaugų organizacijose daugiau nei trečdalis sąnaudų skiriama klaidoms taisyti. Vadinasi, puiki paslaugų kokybė sąlygoja ne tik organizacijos konkurencingumą, bet yra ir efektyvumo prielaida.
Temos aktualumas – šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones bei organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išsilaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų paslaugų kokybė. Vadinasi, į paslaugų kokybę visose įmonėse bei organizacijose turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui bei vartotojo pasitenkinimui.
Tyrimo objektas – akcinės bendrovės banko ,,Hansabankas", ,,Nord/Lb Lietuva", ,,Snoras", ,,SEB Vilniaus bankas" bei Šiaulių banko paslaugų kokybė.
Tyrimo tikslas – išsiaiškinti, ar vartotojai yra patenkinti juos aptarnaujančio banko paslaugų kokybe.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibrėžti paslaugų kokybės sampratą teoriniu aspektu.
2. Pateikti tyrimo instrumantarijaus charakteristiką.
3. Atlikti tyrimą ir išananlizuoti tyrimo rezultatus.
4. Pateikti išvadas ir rekomandacijas.
Darbo metodika ir priemonės:
1. Literatūros šaltinių analizė.
2. Anketinė apklausa. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-20
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis85.92 KB
Autoriuszydrone
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos banku paslaugu kokybe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2008-03-29 IP: 193.219.150.197
    Jovita sako

    Trumpai ir apibendrintai (neišsamiai) aprašyta paslaugų kokybė

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą