Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Europos verslo tobulumo modelis ir pasauliniai vertinimo kriterijai vadybos srityje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Europos verslo tobulumo modelis ir pasauliniai vertinimo kriterijai vadybos srityje

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Nacionalinio kokybės prizo eiga. Nacionalinio kokybės prizo konkurso tikslai. Nacionalinio kokybes prizo konkurso prizo analizė. 2006 metų Nacionalinio kokybes prizo įteikimas. Išvados.

Ištrauka

Nuolatinis veiklos gerinimas yra plačiai suvokiamas kaip vienas svarbiausių efektyvaus įmonės valdymo principų. 1982 m. JAV išėjo Peterso ir Watermano knyga Tobulumo beieškant. Knygoje autoriai tyrinėja būdingiausius tobulų įmonių bruožus. Jie pateikė 43 tobulų bendrovių sąrašą, tarp kurių buvo IBM, Kodak ir McDonald‘s.
Europos verslo tobulumo modelis, kuris taikomas Lietuvos nacionalinio kokybės prizo (NKP) konkurse, skatina nuolatinį veiklos vertinimą ir gerinimą. RADAR principas (results, approach, deployment, assesment & review) taikomas vertinant įmonių veiklą reikalauja, kad taikomas požiūris ir siekiami rezultatai būtų nuolat vertinami, analizuojami ir tobulinami.
Šio referato tikslas – išanalizuoti nacionalinio kokybės prizo konkurso eiga Lietuvoje ir pasaulyje
Uždaviniai:
1. Išanalizuoti tobuloms įmonėms būdingus bruožus.
2. Nustatyti nacionalinio kokybės prizo konkurso tikslus.
3. Išsiaiškinti kokia yra nacionalinio kokybės prizo konkurso eiga - etapai.
4. Išsiaiškinti 2006 metų nacionalinio kokybes prizo nugalėtoją.
Petersas ir Watermanas nustatė aštuonis tobuloms įmonėms būdingus bruožus, Tai padaryta remiantis organizacijų, kurių darbo našumas nuolat auga ir kurios yra konkurencingos tarpiniu mastu, patirtimi. Šios organizacijos:
1. Buvo veiklios – jos energijai eksportuodavo ir greitai įgyvendindavo sprendimus;
2. Aiškindavosi vartotojų poreikius – daugelis naujoviškomis laikomų organizacijų suprato, kas yra geras produktas, iš savo vartotojų, nuolat ir įdėmiai jų išklausydamos;
3. Rėmė verslininkystę ir valdymo autonomiją – šios organizacijos skatindavo riziką ir palaikydavo geras kūrybiškas pastangas;
4. Didino darbo našumą, atidžiai atsižvelgdamos į personalo poreikius – kiekvienas darbuotojas svarbus, jis yra kokybės ir produktyvumo šaltinis;
5. Jos rėmėsi organizacijos lyderių filosofija;
6. Dirbo tame versle, kurį išmanė geriausiai, - atrodė, kad tobulos tos organizacijos, kurios verčiasi tuo, ką moka geriausiai;
7. Organizacijų struktūra paprasta, personalas"striukas" – sėkmingai dirbančių bendrovių struktūrinė forma ir sistema buvo paprasta, aukščiausio lygio vadovų nedaug, jose nebuvo patricinių struktūrų
8. Jos buvo centralizuotos arba decentralizuotos, atsižvelgiant į tai, kas joms tinkamiau, - vadinasi, griežtas vadovavimas iš centro buvo derinamas su maksimalia autonomija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-14
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis39.85 KB
AutoriusNERIUS
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLektorė Rūta Gudelienė
Švietimo institucijaKauno kolegija
FakultetasTauragės skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Europos verslo tobulumo modelis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Kauno kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lektorė Rūta Gudelienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą