Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadybai įtaką darantys faktoriai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadybai įtaką darantys faktoriai

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Konkurencija. Konkurencijos sėkmės ir kokybės santykis. Visuotinė kokybės vadyba kaip konkurencinis pranašumas. Organizacijos veiklos konkurencingumo didinimas pasitelkiant VKV. Mokymo reikšmė. Žmogiškieji ištekliai ir mokymas. Kultūros įtaka kokybiškam darbui. Organizacijos vidinės kultūros reikšmė darbo kokybei. Bendravimo kokybė. Orientacija į dalykinius reikalus ir orientacija į tarpusavio santykius. Susitikimų ir kontrakto vaidmuo. Formalios ir neformalios verslo kultūros. Orientavimasis į laiką ir dienotvarkės. Neverbalinis elgesys versle. Išvados.

Ištrauka

Visuotinės kokybės vadyba (VKV) – į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, pagrįstas visų jos narių dalyvavimu, siekiant ilgalaikės sėkmės, tenkinant klientą, ir naudos visiems savo organizacijos nariams bei visuomenei. Kokybę lemia daug faktorių – tai ir konkurencija, ir mokymas, ir bendradarbių tarpusavio santykiai, ir gamybos proceso organizavimas, ir paslaugų pateikimo forma, ir pastovų kokybės palaikymą ir bandoma aptarti kol kas naujoje disciplinoje – visuotinėje kokybės vadyboje. Šiame darbe bus apžvelgiama ir supažindinama trumpai su konkurencijos, mokymo, bendravimo, kultūros faktoriais, jų rūšimis ir kitomis priemonėmis, kurios vienaip ar kitaip įtakoja visuotinę kokybės vadybą.
Konkurencija skatina verslo pažangą ir yra naudinga visuomenei bei atskiram vartotojui. Tačiau jos teigiami bruožai pasireiškia tik tada, kai rinkoje sudaromos sąlygos konkurentams sąžiningai varžytis dėl geresnio pirkėjų paklausos patenkinimo. Todėl įstatymų leidėjai ir šių įstatymų vykdymą kontroliuojančios institucijos turi imtis priemonių, kad apsaugotų verslo įmones nuo konkurenciją ribojančių veiksmų. Konkurentai - tai rinkos dalyviai, siūlantys potencialiems pirkėjams tuos pačius ar panašius poreikius tenkinančias prekes. (Pranulis V., 2000) Konkurencija tarp įmonių iš esmės pasireiškia kaip konkurencija tarp jų prekių, išskiriamos jų rūšys:
Visuotinė konkurencija
Vertikalioji konkurencija
Horizontalioji konkurencija
Visuotinė konkurencija (totalinė) - tai visų rinkoje siūlomų prekių varžymasis dėl pirkėjų joms įsigyti skiriamų piniginių lėšų. (Urbonavičius S., 1997) dėl pirkėjo ir jo pasirinkimo varžosi visos prekės ir jas gaminančios įmonės. Ypač šios konkurencijos įtaką jaučia pirkėjas, turintis nedideles pajamas ir priverstas gerai apgalvoti bei planuoti savo išlaidas, nes, pavyzdžiui, tik sutaupęs lėšų drabužiams ar maistui, jis gali vykti į turistinę kelionę. Konkuruoti šioje srityje sudėtinga, nes gyventojų prekinių išlaidų struktūrą iš esmės formuoja tokie makro aplinkos rodikliai kaip gyvenimo lygis, žmonių vertybinės orientacijos ir pan. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-11
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2
Dydis34.11 KB
AutoriusVaida
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasV. Docienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasVerslo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadybai itaka darantys faktoriai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • V. Docienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą