Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės standartai: AB "Snaigė"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės standartai: AB "Snaigė"

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Kokybės standartai. Kokybės standartų šeimos istorijos raida. ISO 9000. Kokybės matavimas. AB "Snaigė" standartai ir kokybės matavimas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės taikomi ISO standartai ir reikalavimai. Išvados.

Ištrauka

Visuotinės kokybės vadyba analizuoja darbo išteklius moksliniu metodu – numato, kaip gerinti medžiagas ir paslaugas, kurios teikiamos organizacijai, kaip tobulinti visus organizavimo procesus ir tinkamai tenkinti vartotojo reikmes dabar ir ateityje.
Daug žmonių nesugeba tiksliai apibrėžti žodžio "kokybė". Įvairiuose žodynuose ji apibrėžiama žodžiais "puikumas" ar "ypatybės". Būdami vartotojais, žmonės atrodo iešką kokybės ir ją matuoja. Tačiau kaip jie tai daro? Daugeliu atveju matuojamas pasitenkinimas, kurį jie patiria tenkindami savo lūkesčius ir reikmes. Norėdami suteikti vartotojui pasitenkinimo, prekių gamintojai ir paslaugų tiekėjai turi rūpintis ne vien faktine kokybe, bet kokybės supratimu. Faktinė kokybė reiškia techninį tobulumą ar ypatybes, susijusias su prekėmis ar paslaugomis, jei vartotojai negauna to, ko laukia, kaip tuo atveju, kai viena buvo žadėta, o kita pateikta, jie patiria nepasitenkinimą Vartotojai nėra patenkinti, kai jų lūkesčiai neišsipildo. Tai svarbu, ne styrimai rodo, jog vartotojai aptaria gerą bendrovės gaminį ar paslaugą maždaug su penkiais žmonėmis.
Neįmanoma sužinoti, ar buvo kokybė gerinta, jei ji nebuvo matuota ir gretinta. Norint nuolat gerinti kokybę, reikia ją nuolat matuoti ir gretinti. Matavimas yra viena iš svarbiausių kokybės vadybos programos sudėtinių dalių. Tinkami matavimai rodo, ar kokybės programa sėkminga ar nesėkminga. Vienas iš kokybės gerinimo tikslu yra išlikti versliam. Kokybės matavimo rodikliai leidžia firmai vertinti savo gaminių ir paslaugų gerumą bei gyvybingumą. Nematuojama kokybė gali atrodyti esanti pakankama, nors šiaip ją galima smarkiai patobulinti.
Organizacijos norėdamos gauti naudingų duomenų tinkamai VKV programai sukurti, organizacijos turi susidaryti tikslią matavimo sistemą. Tokiai sistemai reikia planuotų, sistemingų ir sąmoningų pastangų, kad pagal ją būtų pasiekta geresnė galutinio gaminio ir paslaugos kokybė. Efektyvi matavimo sistema turėtų pateikti informacijos, reikalingos nuolat tobulinti kokybei, o ne vien jai kontroliuoti,.
Europos Ekonominė Bendrija daugelį metų ragina savus gamintojus gauto specialią pažymą – sertifikatą, vadinamą ISO 9000 ir taip parodyti, jog jie laikosi kokybės standarto. Sertifikatą teikia Tarptautinės standartų organizacija. ISO 9000 standartas garantuoja vartotojams, kad bendrovė, su kuria jie nori turėti verslo reikalų, įdiegė kokybės sistemą, kurią įvertino ir patvirtino nepriklausomi auditoriai. ISO sertifikatu pabrėžiamos procedūros, dokumentai ir gamybos kontrolės procesai. ISO 9000 sertifikatas jau tampa privalomu Europos verslo rinkai.
Taigi šiuo darbu sieksiu išsiaiškinti kokybės standartus, jų matavimo būdus ir kokiais kokybės standartais naudojasi "N" organizacija. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-23
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis14.36 KB
Autoriuslinad
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes standartai AB Snaige [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą