Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Šešios kokybės kultūros vertybės. Atsidavę darbuotojai, laimingi vartotojai ir nuolatinis tobulėjimas

Šešios kokybės kultūros vertybės. Atsidavę darbuotojai, laimingi vartotojai ir nuolatinis tobulėjimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Pavyzdys, parodantis įmonės, kaip sistemos, esmę. Daugiau apie kultūrą. Šešios kokybės kultūros vertybės. Kokybės kultūros vertybės. Šešios vertybės detaliau. Vertybė 1. Mes visi kartu: įmonė, tiekėjai, vartotojai. Asmeninis susitapatinimas su įmone. Komandos ir komandinis darbas. Ištikimybė. Vertybė 2: nėra pavaldinių ar aukštesnių. Vertybė 3. Atviras, sąžiningas bendravimas yra būtinas. Empatija. Klausymas. Vertybė 4. Visi turi priėjimą prie jiems reikiamos informacijos. Vertybė 5. Susitelkimas apie procesus. Vertybė 6. Nėra laimėjimų, nėra nesėkmių, tik pamokantys patyrimai. Pokyčiai kokybės kultūroje. Žingsniai kultūriniam pokyčiui. Jūsų įsipareigojimai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

8 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 52.66 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą