Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Šešios kokybės kultūros vertybės. Atsidavę darbuotojai, laimingi vartotojai ir nuolatinis tobulėjimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Šešios kokybės kultūros vertybės. Atsidavę darbuotojai, laimingi vartotojai ir nuolatinis tobulėjimas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Pavyzdys, parodantis įmonės, kaip sistemos, esmę. Daugiau apie kultūrą. Šešios kokybės kultūros vertybės. Kokybės kultūros vertybės. Šešios vertybės detaliau. Vertybė 1. Mes visi kartu: įmonė, tiekėjai, vartotojai. Asmeninis susitapatinimas su įmone. Komandos ir komandinis darbas. Ištikimybė. Vertybė 2: nėra pavaldinių ar aukštesnių. Vertybė 3. Atviras, sąžiningas bendravimas yra būtinas. Empatija. Klausymas. Vertybė 4. Visi turi priėjimą prie jiems reikiamos informacijos. Vertybė 5. Susitelkimas apie procesus. Vertybė 6. Nėra laimėjimų, nėra nesėkmių, tik pamokantys patyrimai. Pokyčiai kokybės kultūroje. Žingsniai kultūriniam pokyčiui. Jūsų įsipareigojimai.

Ištrauka

Šis darbas pagrįstas esmine prielaida: Visi verslai yra sistemos. Verslo sistema ima žaliavas iš įvairių tiekėjų, ir transformuoja juos į vartotojų vertinamą produkciją. Kuomet šis procesas vyksta kokybiškai, gerai funkcionuoja, vartotojai pageidaus gaminių ar paslaugų tiek, kad produkcijos kaina būtu pakankama Jums gauti pelną.
Kaip sistema verslas turi galybę sąveikaujančių dalių. Kokiu būdu šios dalys sąveikauja lemia sistemos transformacijos (iš žaliavų į produkciją) būdą. Šios dalys yra savarankiškos ir tuo pačiu įtakojančios viena kitą. Paveiksle 1, pavaizduotas vienas iš tokios sąveikos būdų. Rodyklės yra procesai. Priėjus vieną, neišvengiamai bus paliesti ir kiti grandininės reakcijos dalyviai per visą sistemą.
Taigi norint gerai valdyti būtina apimti visą sistemą ir procesus joje. Ir suvokimas, kad Jūs esate atsakingas už efektyvų procesų valdymą, skatina suvokti geriausius būdus tai daryti. Geriausios kokybės valdymo pratybos buvo reikšti tokių žmonių, kaip W.Edwardas Demingas, Josephas Juranas, Jimas Harringtonas, ir daugeliu kitų, susijusių su "Visišku kokybės valdymo" vardu. Tačiau, mes norėtume teigti, jog tai ką šie žmonės siūlo nėra Visiškas Kokybės Valdymas. Tai ką jie teigia yra NUOVOKUS VALDYMAS. Jų teiginiai, reikalingi tuomet, jie jūs norite valdyti sumaniai.
Paimkime pavyzdį: Tarkim Jūs vadovaujate restoranui. Jūs nusprendėte, kad galite sutaupyti 500 litų nespausdindami Meniu taip dažnai. Manote, jog viskas gerai, net ir tuomet kai jų kampučiai būna apdriskę( jie juk vis viena sako Jūsų klientams ką Jūs siūlote ir kokiomis kainomis). Taigi, Jūs nusprendėte ir sutaupėte šiek tiek pinigų. Kokios yra pasekmės visai verslo sistemai?
Pirmiausia Jūsų darbuotojai pastebi, jog Jūs keičiate Meniu rečiau. Tad jie gali pamanyti jei Meniu nusidėvėjęs nieko tokio neatsitiks jei ir jie nebus tokie paslaugūs ir malonūs savo klientams. Virtuvė tai pamačius suvoks, jog nieko tokio neatsitiks jei jie nerūpestingiau ruoš maistą ir serviruos jį lėkštėje. Jūsų reguliarūs lankytojai pastebėję tokius pokyčius rečiau lankysis restorane. Nauji klientai apsižvalgę taip pat vargu ar nuspręs ateiti pas Jus dar kartą. Reikalai ir toliau gali blogėti, iki tol kol Jūs "pabusite" ir padarysite pokyčius. Ir visa tai tik dėl to,jog Jūs norėjote sutaupyti 500 litų ir nesuvokėte šio sprendimo pasekmių visai sistemai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-23
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis52.66 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2002 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Sesios kokybes kulturos vertybes [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 8 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2002 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą