Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Įmonės asortimento kitimas, struktūra ir veiksniai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės asortimento kitimas, struktūra ir veiksniai

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Parduotuvės "Senasis miestas" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Prekių pardavimo prognozės. Išvados ir siūlymai.

Ištrauka

Šio darbo tikslas yra susipažinti su įmonės asortimentu, jo kitimu, struktūra ir veiksniais.
Darbu buvo siekiama atsakyti į šiuos klausimus:
Išanalizuoti įmonės asortimento atitikimą vietai;
Įvertinti prekių asortimento atitikimą paklausai;
Sužinoti, kaip parduotuvėje formuojamas prekių asortimentas;
Pasirinkta UAB "Senasis miestas"- viena iš begalės mažesnių parduotuvių Vilniaus centre, kurios pagrindinė veikla yra prekyba maisto ir pirmo būtinumo prekėmis. Parduotuvė pasižymi ypatingai gera prekių kokybe, vietos patrauklumu, puikiu
aptarnavimu, todėl kasdien sulaukia daug klientų.
Dažniausiai įmonė gamina ir parduoda ne vieną prekę, bet tam tikrą prekių asortimentą.
Prekių asortimentas – tai prekių rinkinys, kurį tam tikru metu rinkai pateikia prekybos įmonė; prekybos įmonės pasiūla, tai gali būti ir teikiamų paslaugų asortimentas. Šiame darbe kalbėsiu tik apie prekių asortimentą, kadangi pasirinkau prekybos įmonę.
Prekių asortimentą apibūdina įvairūs vienetai ir matai. Baziniu asortimento vienetu laikomas prekės pavadinimas. Tai toks asortimento vienetas, kuris apibūdina prekę, galinčią patenkinti kokį nors konkretų poreikį, pavyzdžiui, šokoladas. Tačiau tą patį poreikį tenkinančios prekės gali skirtis įvairiais antraeiliais požymiais, pavyzdžiui, modeliu, spalva, sudėtimi, kilme, išfasavimu ir pan. Šie požymiai apibūdina skirtingus to paties pavadinimo prekių pavidalus. Pavyzdžiui, šokoladas "Karūna", "Princas", "Pasaka" ir kt.
Pagal tam tikrą požymi sujungus įvairių pavadinimų prekes, gaunamos prekių pavadinimų grupės, kuriuos savo ruožtu galima jungti į aukštesnio lygio klasifikavimo vienetus. Taigi visą prekių asortimentą galima pavaizduoti kaip hierarchinę piramidę, kurioje išsiskiria skirtingi jo agregavimo lygiai. Kuo žemesnis lygis, tuo konkrečiau apibūdinama prekė.
Asortimentas matuojamas dviem matais: platumu ir gilumu. Apie asortimento platumą sprendžiama iš skirtingos paskirties prekių skaičiaus. Taigi jį galima nustatyti remiantis prekių pavadinimų, prekių grupių skaičiumi. Asortimento gilumą apibūdina tos pačios paskirties prekių kiekis, t. y. tam tikro pavadinimo prekės pavidalų skaičius. Abu rodikliai, t. y. platumas ir gilumas, rodo prekių pasirinkimo galimybes, tačiau apie tikrąjį pasirinkimą galima spręsti tik iš prekių pavidalų skaičiaus, kadangi tik ji rodo, kokią vartotojas turi galimybę rinktis iš prekių, kurios tenkina tą patį poreikį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-27
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis16.43 KB
Autoriusdalia
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Petkevičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones asortimento kitimas struktura ir veiksniai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A. Petkevičienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą