Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba ir jos ypatumai
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba ir jos ypatumai

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos esmė. Kas yra kokybė? Kas yra visuotinė kokybė? Kas yra visuotinės kokybės vadyba? Visuotinės kokybės vadybos evoliucija ir vaidmuo strateginiame planavime. Visuotinės kokybės vadybos kilmės sąlygos. Visuotinės kokybės vadybos vaidmuo strateginiame planavime. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo organizavimas. 5-s principų esmė. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo principai ir funkcijos. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo fazės. Asmeninės visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimas. Išvados.

Ištrauka

Visuotinės kokybės vadyba yra palyginti naujas dalykas ne tik mūsų šalyje, bei ir visame pasaulyje.
Šio darbo pirmoje dalyje nagrinėjama apie visuotinės kokybės vadybos esmę, pateikiamos pagrindinės sąvokos ir visuotinės kokybės vadybos koncepcijos turinys.
Antroje dalyje pasakojama apie visuotinės kokybės vadybos vietą organizacijos teorijų raidoje ir jos kilmės sąlygas.
Visuotinėje kokybės vadyboje svarbų vaidmenį vaidina darbuotojai, todėl čia taip pat bus užsiminta ir apie tai, kaip paveikti darbuotojų mąstyseną, požiūrį į darbą, į kokybę, kaip pakeisti organizacijos kultūrą į kokybės kultūrą, kuri yra būtina, siekiant įgyvendinti visuotinės kokybės vadybą.
Toliau bus nagrinėjami visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo principai ir funkcijos, parengiamieji darbai, fazės bei asmeninės visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo klausimai.
Kokybė ir kiekybė - dvi esminės žmogaus būties charakteristikos. Kokybė yra plati įvairiapusė sąvoka. Yra dešimtys kokybės apibrėžimų, jie gali būti klasifikuojami pagal požiūrį į kokybę. D. Garvinas išskyrė 5 pagrindinius požiūrius į kokybę:
1) transcendentinis požiūris;
2) produkto kokybė;
3) kokybė vartotojui;
4) kokybė gamyboje;
5) vertės požiūris.
Transcendentiniu požiūriu "kokybė yra pasiekimas arba siekimas aukštesnio standarto, kaip priešybė būti patenkintam prastu arba apgaulingu dalyku" (Garvin, 1988). Šiuo požiūriu kokybiškas produktas turi "įgimtą pranašumą" prieš kitus produktus.
Produkto kokybė yra tikslus ir objektyviai išmatuojamas dydis. Kokybę atspindi produkto savybių ir požymių kiekis. Šiuo požiūriu geresnės kokybės produktai brangesni, nes pagaminti produktą, turintį daugiau savybių ir požymių, yra brangiau.
Kokybė vartotojui — tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkiai nustatoma dėl skirtingo vartotojų skonio ir skirtingų jų poreikių.
Kokybė gamyboje apibrėžiama kaip atitikimas iš anksto numatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ir kitais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo standartų yra defektas. Čia kokybė pasiekiama projektuojant procesą ir taikant statistinį proceso valdymą gamybos metu, prevenciškai pastebint nukrypimus nuo standartų ir tuo būdu išvengiant defektų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-03-29
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis29.27 KB
AutoriusJekaterina Zviagina
Viso autoriaus darbų8 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojaslekt. L.Juraškienė
Švietimo institucijaKolpingo mokymo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadyba ir jos ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 16 puslapių 
  • Kolpingo mokymo centras / 3 Klasė/kursas
  • lekt. L.Juraškienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą