Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Klientų logistinio aptarnavimo vertinimas
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Klientų logistinio aptarnavimo vertinimas

  
 
 
1234567
Aprašymas

Įvadas. Klientų aptarnavimas – pagrindinis logistikos tikslas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Išvados.

Ištrauka

Aktualumas. Tiesiogiai ar netiesiogiai logistika susijusi beveik su kiekviena gyvenimo sfera. Klientų aptarnavimo lygis nusako logistinės sistemos efektyvumą ir firmos rinkodaros junginio vietos komponentą. Aptarnavimo lygis yra logistinės sistemos efektyvumo matas. Klientų aptarnavimo lygis turi tiesioginės įtakos ne tik firmos pajėgumui konkuruoti rinkoje, jos logistinėms išlaidoms, bet ir firmos veiklos pelningumui.
Problema. Prastas klientų aptarnavimo lygis sumažina turimų klientų skaičių, bei potencialių klientų pritraukimo galimybę.
Tikslas. Klientų aptarnavimo lygis gali būti laikomas logistinės sistemos kokybės įvertinimo matu priklausomai nuo to, kaip gerai ši sistema papildo produkto vertę, suteikdama laiko ir vietos naudingumą, įskaitant ir aptarnavimą jį pardavus.
Uždaviniai.
1. Klientų aptarnavimas – pagrindinis logistikos tikslas;
2. Užsakymų atlikimo ciklas yra pagrindinė kliento ir kompanijos sąsaja;
3. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas;
4. Išorinis ir vidinis klientų logistinio aptarnavimo patikrinimas;
5. Remiantis klientų logistinio aptarnavimo vertinimo analize nustatyti aptarnavimo lygį ir sąnaudas, reikalingas šiam lygiui pasiekti.
Objektas. Vadybininkai ir ekonominės rinkos dalyviai, prekybos ir transporto įmonių specialistai.
Tyrimo metodai. Literatūros analizė.
Hipotezė. Užsakymų atlikimo kokybė turi labai didelį poveikį klientui.
Pagrindinis kompanijos logistikos tikslas - efektyviai ir ekonomiškai užtikrinti reikiamą klientų aptarnavimo lygį. Klientų aptarnavimas - klientų poreikių tenkinimo sistema, garantuoti balansą tarp sąnaudų ir norimo aptarnavimo lygio. Reikiamas produktas, reikiamoje vietoje, reikiamam vartotojui, reikiamu laiku, reikiamo kiekio.
Logistikos veiklai suderinti su visos organizacijos strategija, reikia atsakyti į klausimus:
1. Kokio aptarnavimo iš kompanijos tikisi klientai ?
2. Kiek stipri yra konkurencija klientų aptarnavimo požiūriu ?
3. Kaip dirba kompanija palyginti su konkurentais, ypač tose srityse, kur labai svarbus klientų aptarnavimo lygis ?
Į šiuos klausimus padeda atsakyti kompanijos aplinkos ir vidinės veiklos auditas. Remiantis analize nustatomos kompanijos stiprioji ir silpnoji pusės rinkos atžvilgiu. Iš to kyla ir logistikos tikslai ir uždaviniai. Užsakymų atlikimo kokybė turi labai didelį poveikį klientui.
Užsakymų atlikimas. Tam tikra sistema, per kurią kompanija gauna užsakymų, tikrina jų atlikimą, bendrauja su klientais; taip pat atsargų lygio kontrolė, klientų kredito kontrolė, sąskaitų išrašymas. Užsakymų atlikimo ciklas yra pagrindinė kliento ir kompanijos sąsaja.
Klientų aptarnavimo lygis. (Nustačius klientų aptarnavimo lygį reikia minimizuoti sąnaudas.) Remiantis kliento poreikių analize reikia nustatyti aptarnavimo lygį ir sąnaudas, reikalingas šiam lygiui pasiekti. Pagrindinis kriterijus, kuriuo remiantis yra nustatomas balansas tarp norimo klientų aptarnavimo lygio ir tam lygiui užtikrinti reikalingų sąnaudų, yra nuostoliai dėl prarastų pardavimų. Sąvoka apima ne tik dabar prarastus pardavimus, bet būsimus dėl negatyvių klientų atsiliepimų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-06
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis5 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis42.46 KB
AutoriusSaule
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Klientu logistinio aptarnavimo vertinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 5 puslapiai 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą