Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Transporto firmos įvaizdis ir kokybės valdymas

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Kas yra kokybė ir kokybės valdymas. Kokybės įvertinimas ir įteisinimas. Įvertinimas pagal išleistus standartus. Standartai. Kokybės sertifikatų gavimo tvarka užsienyje. Kodėl reikia siekti kokybės standartų? Kaip pasiekti kokybę. Kokybiško darbo organizavimo procedūros. Kokybės kaina ir įvertinimas. Kokybė firmos įvaizdyje. Firmos įvaizdis: esmė, svarbiausios formavimo ypatybės. Firmos stilius. Firmos įvaizdžio diferencijavimas. Pozicionavimas. Išvados.

Ištrauka

Vartotojai renkasi tokius gaminius ar paslaugas, kurie jiems turi didžiausią vertę. Norint užkariauti vartotojus, reikia geriau už konkurentus žinoti vartotojų poreikius ir pirkimo procesą bei pasiūlyti vartotojams didžiausią vertę turinčias prekes ir paslaugas. Bendrovė įgyja konkurencinį pranašumą, jeigu ji geba pozicionuoti save kaip galinčią pasiūlyti tiksliniams vartotojams prekes ar paslaugas už žemesnes kainas nei konkurentai, arba produktus aukštesnėmis kainomis, tačiau turinčius didesnę vertę.
Tvirtos pozicijos rinkoje negalima sukurti vien tuščiais pažadais. Jei bendrovė pozicionuoja savo produktą kaip siūlymą geresnes kokybės produkto arba geresnės kokybės paslaugų, šiuos pažadus ji turi tesėti. Pozicionavimas - tai pirmiausia įmonės prekės išskyrimas iš kitų prekių, siūlant didesnę vertę nei konkurentai. ,, Svarbiausia yra ne tiesiog išsiskirti iš konkurentų, bet išsiskirti pabrėžiant tai, ko nori vartotojai.
Tačiau ne kiekvienai įmonei pasiseka išsiskirti iš konkurentų ir taip įgyti konkurencinį pranašumą.
Tad šiame darbe apžvelgsime kokiais būdais galima siekti įgyti konkurencinį pranašumą ir daugiausiai skirdami dėmesį kokybei ir įvaizdžiui. Nes šie elementai nemažai įtakoja mūsų pasirinkimą įsigyjant tam tikras prekes ar paslaugas. Apžvelgsime kokiais būdais tai yra pasiekiama, į ką daugiausia reikia atkreipti dėmesį, kaip įeiti į rinką ir kaip vyksta šis procesas.
Kadangi kiekviename rinkos segmente vyrauja vis kitokie niuansai pateikiant atskiras prekes, paslaugas ar jų grupes. Tad čia daugiausia bus dėmesio skiriama transporto įmonių kokybei ir įvaizdžio kūrimo, įgyvendinimo ir palaikymo politikai. Bus trumpai ir aiškiai su pavyzdžiais ir paveikslėliais aiškinama kokiu būdu siekiama kokybės transporto paslaugų rinkoje, kokios problemos dabar vyrauja, ką reikėtų keist, kad kokybė pagerėtu ir turėti vienoki ar kitokį pranašumą prieš konkurentus. Nes šiuolaikinėje rinkos situacijoje net ir mažiausias pranašumas suteikia didelį pranašumą rinkoje.
Taip pat nemažai dėmesio skirsime ir įvaizdžiui. Nes įvaizdis formuoja firmos "veidą", tai vienas iš pirmųjų elementų į kuriuos atkreipia dėmesį vartotojas ir daug lemiantis ar vartotojas pasakys taip ar ne. Tad bus aiškinama kaip įvaizdis kuriamas jo tikslai ir reikalinga atributika.
Kursinio projekto pabaigoje bus suformuluotos trumpos ir aiškios išvados. Kam reikalingi šie firmos elementai, kokią naudą duodą, ką reikia tobulinti, kokie minusai ir pliusai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-04-19
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis34 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis123.67 KB
AutoriusDona
Viso autoriaus darbų29 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Transporto firmos ivaizdis ir kokybes valdymas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 34 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą