Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba (20)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba (20)

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Kokybės ir visuotinės kokybės vadybos teoriniai pagrindai. Visuotinė kokybės vadybos apibrėžimas. Visuotinės kokybės vadybos priemonės ir būdai. Vartotojų poreikių ir reikalavimų supratimas. Darbuotojų dalyvavimas tobulinimo procese. Nuolatinio tobulinimo kultūros sukūrimas. Visuotinės kokybės vadybos koncepcijos principai. Visuotinės kokybės vadyba Lietuvoje. Išvados.

Ištrauka

Kiekvienam vartotojui prekės, paslaugos kokybė visuomet buvo vienas iš svarbiausių faktorių. Didėjant prekių ir paslaugų apyvartai, plečiantis mainams tarp atskirų valstybių kokybės klausimas tampa vis labiau aktualesnis. Vartotojo apsaugai nuo nekokybiškos produkcijos kuriam valstybiniai ir tarpvalstybiniai standartai, įvairūs reikalavimai. Tai kas fiksuojama šiuose standartuose prekei ar paslaugai, atspindi kurio nors periodo padėtį. Kartais standartų ar kitokių reikalavimų nespėjama keisti, nes nuolat spartėja technikos progresas.
Kitas aspektas, kuris domina visus gamintojus, paslaugų tiekėjus: kaip pasiekti, kad kokybė būtų nuolatiniam dėmesio centre. Jeigu galima gilinti žinias profesijos srityje, tai reiktų mokytis ir bendrų dalykų susijusių su įvairiomis gamybos ir paslaugų sferomis. Tokiems bendriems dalykams priklauso kokybės vadyba.
Kokybę lemia daug veiksnių – mokymas, bendradarbių tarpusavio santykiai, gamybos proceso organizavimas, paslaugų pateikimo forma, vadovavimas ir daugelis kitų dalykų.
Sparčiai pasaulyje plintanti visuotinės kokybės vadyba yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, grindžiamas visuotinu jų arių dalyvavimu, siekianat ilgalaikės sėkmės organizacijai, jos darbuotojams ir visuomenei. Visuotinės kokybės vadyba yra viena iš naujausių ir efektyviausių vadybos koncepcijų, todėl yra aktuali Lietuvoje ir visame pasaulyje. Visuotinės kokybės specialistai teigia, kad yra trys pagrindinės sąlygos šiai naujai filosofijai ir metodologijai sėkmingai įgyvendinti: dėmesys vartotojui, nuolatinis tobulėjimas ir visuotinis dalyvavimas. Labai svarbu ištirti šiuos principus, metodus, bei įgyvendinimo galimybes.

Visos svarbiausios praėjusio šimtmečio datos susijusios su kokybės gerinimu. Visi svarbiausi įvykiai, susiję su kokybės gerinimu ir valdymu, atsirado JAV ir Japonijoje. Ten sukurtos metodikos greitai paplito visose šalyse, taip pat ir Lietuvoje. Didžiulę įtaką turėjo F. Teiloro permainos didinant darbo našumą dėl specializavimo, Valterio Ševharto tikimybių ir pokyčių teorijų pritaikymas gamybos procese. Antrasis pasaulinis karas privertė įgyvendinti daug naujovių, gerinančių karinių prekių gamybą ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-15
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis61.32 KB
Autoriusarunas
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Failo pavadinimasMicrosoft Word kokybes vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą