Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Prekės ženklas ir kokybė
   
   
   
2
naudingas +2 / nenaudingas 0

Prekės ženklas ir kokybė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo istorija. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo svarba vartotojui. Prekės ženklo formavimas. Stiprus prekės ženklas kuria vertę kompanijai. Produktas ir prekės ženklas. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo jėga. Vertingiausi pasaulio prekių ženklai. Lietuviško prekės ženklo kokybė ir galimybės. Prekės ženklo apsauga. Prekių ženklo klastotojui gresianti baudžiamoji atsakomybė. Lietuvai įstojus į Europos Sąjungą (ES). Išvados.

Ištrauka

Dažnai būna labai sunku apsispręsti, kurį pasiūlymą iš dviejų, beveik tokių pat pasirinkti. Nors, atrodo, norime įsigyti patį paprasčiausią produktą, pavyzdžiui arbatą ar kavą. Galima bandyti mąstyti racionaliai, ieškoti svarių argumentų ar pildyti netrumpą sąrašėlį "už ir prieš", bet aišku tik viena – produktai, paslaugos ar pasiūlymai yra beveik identiški arba labai panašūs. Tai ne vien vartotojo problema, ką rinktis, o greičiau uždavinys – kaip išsiskirti, ką pasiūlyti, kaip konkuruoti. Tokiomis rinkos sąlygomis firmoms tampa ypač svarbu rasti kuo efektyvesnių konkuravimo būdų. Vienas iš tokių būdų šiandien jau yra ne objektyvus ar aiškiai matomas produkto privalumas, bet prekės ženklas. Laikui bėgant vartotojai ima pasitikėti prekės ženklu ir kartu to gaminio kokybe. [1, psl.35]
Reklamuojamas ir puoselėjamas prekių ženklas – kiekvienos įmonės turtas. Vartotojai juo pasitiki ir žino, kokios kokybės gali tikėtis iš perkamo produkto ar paslaugos. Neužtenka sukurti sėkmingą prekių ženklą – jį reikia ir apsaugoti, kad nebūtų klastojamas. Dėl plagijavimo įmonė ne tik patiria ilgalaikių finansinių nuostolių, bet ir praranda klientus, nes plagiatoriai nesugeba užtikrinti produkto kokybės ir taip kelia vartotojų nepasitikėjimą.
Pagrindinės prekių ženklo funkcijos – skatinti vartotoją atskirti prekių ar kilmės šaltinį - gamintoją, išskirti prekę ar paslaugą iš kitų analogiškų gaminių (vartotojas prekes ar paslaugas atskiria pagal prekių ženklą ir tikisi tokios pat kokybės) bei reklamuoti gamintoją, jo prekes.
Darbo tikslas – parodyti, kad prekės ženklas yra svarbiausia prekės sudėtinė dalis. Tik nuo prekės ženklo kokybės priklauso gaminio vieta rinkoje, gamintojo pelnas, populiarumas. Darbe aptariami prekės ženklo privalumai. Pateikiama teorine medžiaga ir pavyzdžiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-06-03
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai12
Dydis151.11 KB
AutoriusLa
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasProf. Habil.dr. A. Žebrauskas
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes zenklas ir kokybe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Prof. Habil.dr. A. Žebrauskas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+2
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą