Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Matavimas ir monitoringas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Matavimas ir monitoringas

  
 
 
123456789
Aprašymas

Įvadas. Vartotojo patenkinimo matavimas ir monitoringas. Vidaus auditas. Produkto matavimas ir monitoringas. Procesų monitoringas ir matavimas. Išvados.

Ištrauka

Vienas iš svarbiausių VKV uždavinių yra ištirti vartotojų pasitenkinimą, procesų ir produktų monitoringą bei atlikti auditą, todėl mes šiame darbe norime:
Tikslas - išanalizuoti kokybės matavimo ir monitoringo svarbą.
Uždaviniai:
1. Išsiaiškinti vartotojo poreikio matavimo svarbą.
2. Išsiaiškinti vidaus audito tikslus bei tipus.
3. Susipažinti su proceso monitoringu.
4. Susipažinti su produkto monitoringu.
Darbo metodas:
Mokslinės literatūros analizė.
Kaip vieną iš kokybės vadybos sistemos rezultatų matavimų, organizacija turi atlikti informacijos, susijusios su vartotojo nuomone apie jo reikalavimų tenkinimą, monitoringą. Turi būti nustatyti tokios informacijos gavimo ir naudojimo metodai.
Vartotojų patenkinimas matuojamas ir stebimas analizuojant su vartotojais susijusią informaciją. Tokia informacija gali būti renkama aktyviai arba pasyviai. Siekdama gerinti organizacijos veiklą, vadovybė turėtų pripažinti, kad yra daug su vartotojais susijusios informacijos šaltinių, privalėtų nustatyti rezultatyvius ir efektyvius tokios informacijos rinkimo, analizės bei naudojimo procesus. Organizacija turėtų identifikuoti rašytinės ir sakytinės informacijos apie vartotojus ir galutinius vartotojų šaltinius, tiek vidaus, tiek ir išorės. Su vartotojais susijusi informacija gali būti:
Vartotojų ir naudotojų nuomonės tyrimai;
Atsiliepimai apie įvairius produkto aspektus;
Vartotojų reikalavimai ir sutarčių informacija;
Rinkos poreikiai;
Paslaugų teikimo duomenys;
Su konkurentais susijusi informacija.
Vartotojo patenkinimo matavimas organizacijos vadovybei turėtų tapti svarbia priemone. Vartotojo patenkinimo apklausos, matavimo ir grįžtamojo ryšio monitoringo procesas turėtų teikti informaciją nuolatos. Procesas turėtų aprėpti reikalavimų atitiktį, vartotojo poreikių ir lūkesčių patenkinimą, produkto kainą ir pristatymą.
Organizacija turėtų nustatyti ir naudoti vartotojo patenkinimo informacijos šaltinius ir bendradarbiauti su vartotojais, kad nuspėtų jų ateities poreikius. Organizacija turėtų planuoti ir įgyvendinti procesus, kad vartotojas būtų išklausytas rezultatyviai ir efektyviai. Planuojant šiuos procesus, turėtų būti apibrėžti ir įgyvendinti duomenų rinkimo metodai, įskaitant informacijos šaltinius, jos rinkimo dažnumą, duomenų analizės peržiūrą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-01-13
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis7 puslapiai 
Literatūros šaltiniai4
Dydis10.77 KB
Autoriusarturas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaKlaipėdos verslo aukštoji mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Matavimas ir monitoringas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 7 puslapiai 
  • Klaipėdos verslo aukštoji mokykla / 3 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą