Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybiška prekė ir jos tobulinimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybiška prekė ir jos tobulinimas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Kokybiška prekė ir jos tobulinimas UAB X pavyzdžiu. Įvadas. Literatūros analizė. Kokybiško produkto gamintoja – prekės orientacijos įmonė. Pagrindiniai įmonės kokybiškos veiklos principai. Prekių kokybę įtakojantys veiksniai. Produkto kokybės kontrolė. Tyrimai ir jų rezultatai. Tyrimo metodika. Duomenų analizė ir interpretacija.

Ištrauka

Svarbiausi įmonės tikslai – išlikti, augti, didinti pelną, konkuruoti ir nukonkuruoti. Vartotojai yra pagrindinis konkurencinės kovos objektas. Taigi pranašumą turi tos įmonės, kurios siekia savo tikslų per vartotojų poreikių tenkinimą, tai yra kurdamos tokį produktą, kuris pateisina vartotojo lūkesčius ir netgi juos pralenkia; tokios įmonės, kurios nesistengia vartotojo apgauti, o atvirkščiai sąžiningai siekia įgyti jo pasitikėjimą, tai yra didinti lojalių pirkėjų skaičių. Gaminio kokybė priklauso nuo šių pagrindinių faktorių: projekto kokybės, medžiagų ir detalių (sudedamųjų dalių) kokybės, įrangos ir įrengimų kokybės, gamybos technologijos ir kontrolės metodų tobulumo. Tik kokybiško produkto kūrimas daro organizaciją konkurencingą. Kokybė gali būti apibrėžiama kaip: specifikacijų atitikimas; santykinis ydų nebuvimas; vartotojo reikalavimų tenkinimas.
Priežasčių, sąlygojančių gaminių kokybę, yra be galo daug. Kai kurios jų veikia labai stipriai, tuo tarpu kitos – nežymiai. Visas šias priežastis galima suskirstyti į dvi grupes: 1) svarbias, bet negausias; 2) nesvarbias, bet gausias. Iš tikrųjų, faktorių, nulemiančių gaminių kokybę, nėra taip daug.

Prekė ir jos kokybė yra tai, kas labiausiai domina vartotojus. Logiška, kad verslo orientacijos pagrindu gali būti ne tik gamyba, bet ir jos rezultatas - prekė. Būtent jos akcentavimu ir pagrįsta prekės koncepcija. Prekės koncepcijos pagrindas – teiginys, kad reikia konkuruoti ne prekės kaina, bet jos kokybe. Įmonė gali pagaminti prekę, kurios kaina yra tokia pat ar net didesnė už konkurentų gaminių. Tačiau jei minėta prekė geresnė, vartotojai dažniausiai rinksis kaip tik ją. Tuomet įmonė parduos daugiau prekių ir sukaups daugiau pelno, kurį vėl galės panaudoti naujoms prekėms kurti ir dabartinėms tobulinti. Tokiomis idėjomis veiklą grindžianti įmonė yra prekės orientacijos. Prekės orientacija – tai verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų prekių kokybės tobulinimu. Šiai verslo orientacijai būdingas loginis ciklas, pavaizduotas 1 pav. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-08
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis17 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis41.54 KB
AutoriusRaminta
Viso autoriaus darbų14 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasBagdonienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybiska preke ir jos tobulinimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 17 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Bagdonienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą