Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės valdymo esmė ir turinys
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės valdymo esmė ir turinys

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos raida. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Tradicinė ir visuotinės kokybės vadyba. Išvados.

Ištrauka

Prekės ar paslaugos kokybė kiekvienam vartotojui yra vienas svarbiausių aspektų. Kokybė priklauso nuo daugelio veiksnių – darbuotojų mokymo, gamybos proceso organizavimo, paslaugų teikimo formos ir kitų dalykų. Kokybės funkcijos išskleidimas padeda įmonėms pristatyti kokybiškus produktus ir pasiekti norimų tikslų.
Visuotinės kokybės valdymas – tai mokslo koncepcija, kuri šiuo metu yra plačiai taikoma visame pasaulyje. Tai viena naujausių ir efektyviausių vadybos koncepcijų, kurios principais pagrįsta visų ekonomiškai labiausiai išsivysčiusių šalių ūkinė politika ir veikla. Įgyvendinamų kokybės strategijų kūrimas, gali padėti atsakyti į naujus ekonominius, technologinius ir socialinius iššūkius. Tik šio kokybės vadybos modelio taikymas gali užtikrinti konkurencingumą pasaulinėje rinkoje.
Visuotinės kokybės vadyba – tai šio amžiaus sėkmės garantas, todėl labai svarbu, kad kiekvienas darbuotojas, tiek vadovas, tiek žemesnes pareigas einantis darbuotojas žinotų jos svarbą ir esmę. Svarbu pasiekti, kad visuotinės kokybės vadybos principai taptų kasdieninio darbo norma.
Šios koncepcijos įgyvendinimas – įmonės strategijos sudedamoji dalis. Visuotinės kokybės vadyba padeda iš esmės pagerinti produkto kokybę, siekiant patenkinti vartotojus. Visuotinės kokybės vadyba padeda ne tik sukurti kokybiškus produktus, kurie geriausiai tenkintų vartotojų poreikius, bet ir išvengti nuostolių.
Darbo objektas – visuotinės kokybės valdymas.
Darbo tikslas – pristatyti visuotinės kokybės valdymo esmę ir turinį.
Darbo uždaviniai:
1. Apžvelgti visuotinės kokybės vadybos raidą;
2. Pateikti visuotinės kokybės vadybos sampratą;
3. Išnagrinėti visuotinės kokybės vadybos komponentus;
4. Palyginti tradicinę ir visuotinės kokybės vadybą;
5. Pateikti darbo išvadas.
"Visuotinė kokybės vadyba - tai mokslas tyrinėjantis universalius metodus, užtikrinančius organizacijos išlikimą rinkoje, tenkinant bei viršijant esamus bei numanomus vartotojų poreikius. Šis mokslas grindžiamas pastovaus tobulėjimo filosofija." (V.Dikavičius, S.Stoškus, 2003) A.Jurkauskas (2003) visuotinės kokybės vadybą apibūdina kaip "į kokybę orientuotą organizacijos valdymo būdą, pagrįstą visų jos narių dalyvavimu, siekiant ilgalaikės sėkmės, tenkinant klientą ir naudos visiems savo organizacijos nariams bei visuomenei."
XX -ojo amžiaus pradžioje, besivystant masinei gaminių gamybai ir atsirandant vis daugiau tarpusavyje konkuruojančių įmonių, gaminančių tos pačios paskirties gaminius, susidarė aplinkybės, skatinančios gerinti gaminių kokybę, mažinti savikainą, didinti gamybos našumą. 1 pav. pateikiama kokybės vadybos raidos etapai. Kiekvienas etapas perėmė prieš tai buvusio etapo pasiekimus, todėl vis daugiau būtinų sąlygų atsirado pasiekti pasaulinio lygio kokybę, kuri buvo pavadinta visuotinės kokybės vadyba. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-01
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis48.21 KB
Autoriusieva
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasE. Stonkutė
Švietimo institucijaVytauto Didžiojo Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes valdymo esme ir turinys [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vytauto Didžiojo Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • E. Stonkutė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą