Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadybos samprata ir raida (2)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadybos samprata ir raida (2)

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Visuotinės kokybės vadybos (VKV) samprata. Visuotinės kokybės vadyba (1970-1990 metai). Visuotinės kokybės raidos tendencijos XXI amžiuje. Tradicinės ir visuotinės kokybės vadybos skirtumai. Produkto kokybės įvertinimas. Apie įmonę AB "Snaigė". Kokybės vadybos sistema ISO 9001. Akivaizdi nauda. Kokybė - neatsiejama įmonės veiklos dalis. Išvados.

Ištrauka

VKV(TQM) - Kokybė valdymo procesas. Tai turi būti nuolatinis gyvenimo būdas ir viso to, ką mes darome, taip pat nesibaigiančio tobulinimo filosofija.
VKV – tai tarsi kelionė į tobulumą, kai kiekvienas organizacijos narys orientuotas į nepertraukiamą proceso tobulinimą, nukreiptą į vartotojo pasitenkinimo didinimą.
Pagal ISO 9000 – VKV yra nesibaigiančio tobulinimo filosofija.
VKV – tai vadybos metodas, kuriuo stengiamasi nuolatos gerinti organizavimo principus, tai sudėtinga vadybos sistema su tiesioginiais ir grįžtamais ryšiais organizuotais taip, kad būtų užtikrinta produkto, paslaugos kokybės tobulėjimo tendencija.
VKV – suprantama kaip procesas be pabaigos, skirtingai nuo programos, kuri turi aiškiai nustatytą pradžią ir pabaigą.
VKV kartais vadinama nuolatiniu kokybės gerinimu. Apskritai VKV yra vadybos metodas, kuriuo stengiamasi nuolatos gerinti organizavimo procesus. Jis reikalauja atsidėjimo, drausmės ir nuolatinių pastangų. Nors ir nepatikima stengtis daroma kalbant apie VKV. Galima tvirtai sakyti, jog VKV nėra:
vadybos žingsnis atgal,
daugiau apdovanojimų su mažomis dabartinės struktūros pataisomis,
"man gerai sekasi – jums gerai sekasi" tonacija,
darbuotojų planas įsidarbinti visam gyvenimui,
greitas ir lengvas įdiegimas,
vadybos užgaida,
japoniška vadyba,
tiesiog vadyba lankantis tai čia, tai ten,
tiesiog statistikos kontrolės ir kokybės būreliai.
[V. Dikavičius, S. Stoškus "Visuotinės kokybės vadyba" Kaunas. Technologija 2003]
VISUOTINĖS KOKYBĖS VADYBA (1970-1990M.)
Kai Japonijos gaminiai pradėjo stumti JAV produktus iš pasaulinės rinkos, buvo giliai iš esmės analizuojamos JAV produktų prastesnės kokybės priežastys. Žinomi kokybės užtikrinimo metodai, bedefektė gamyba, statistiniai kokybės valdymo metodai buvo pernelyg riboti šiai sudėtingai problemai spręsti. Buvo būtina naujais kokybės vadybos metodais grįsti kompanijų vystymo strategiją konkurencingumui gerinti. Priimtas sprendimas kokybę apibrėžti pirkėjo požiūriu.
Šio požiūrio esmė apibendrinta pranešime Amerikos Kokybės valdymo asociacijai:
Nėra tokių, kurie tiekia produktą, o yra tie, kuriems tarnaujama, t.y. pirkėjai, vartotojai arba tie, kurie daro poveikį arba atstovauja jiems, kurie taria paskutinį žodį apie tai, kaip produktas tenkina poreikius ir lūkesčius;
Patenkinimas susijęs su konkurencingais pasiūlymais;
Patenkinimas, kaip susijęs su konkurencingais gaminiais, formuojant visą produkto gyvavimo ciklą, o ne vien tik jį parduodant;
Vartotojų poreikiams patenkinti reikalinga produkto požymių visuma. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-04-24
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis20.72 KB
AutoriusDaiva
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasŠpukienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadybos samprata ir raida [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Alytaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Špukienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą