Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Bendravimo kultūra ir jos reikšmė sistemoje: "pardavėjas-pirkėjas"

Bendravimo kultūra ir jos reikšmė sistemoje: "pardavėjas-pirkėjas"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Vadyba įmonės vidaus struktūroje. Valdymo funkcijų realizavimas organizacijos veikloje. Planavimas. Organizavimas. Vadovavimas. Kontrolė. Valdymo proceso realijos. Kliento aptarnavimo principai. Kliento sutikimas. Situacijos (poreikių) išsiaiškinimas. Poreikių patenkinimas. Grįžtamasis ryšys (išsiaiškinimas, ar klientas liko patenkintas). Parduotuvių tinklo "Sarma" veiklos analizė. Aptarnavimo lygio tikrinimas. Situacija Nr. 1. Situacijos Nr. 1 analizė. Aptarnavimo lygio tikrinimas. Situacija Nr. 2. Situacijos Nr.2 analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 37.26 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą