Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Bendravimo kultūra ir jos reikšmė sistemoje: "pardavėjas-pirkėjas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Bendravimo kultūra ir jos reikšmė sistemoje: "pardavėjas-pirkėjas"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Vadyba įmonės vidaus struktūroje. Valdymo funkcijų realizavimas organizacijos veikloje. Planavimas. Organizavimas. Vadovavimas. Kontrolė. Valdymo proceso realijos. Kliento aptarnavimo principai. Kliento sutikimas. Situacijos (poreikių) išsiaiškinimas. Poreikių patenkinimas. Grįžtamasis ryšys (išsiaiškinimas, ar klientas liko patenkintas). Parduotuvių tinklo "Sarma" veiklos analizė. Aptarnavimo lygio tikrinimas. Situacija Nr. 1. Situacijos Nr. 1 analizė. Aptarnavimo lygio tikrinimas. Situacija Nr. 2. Situacijos Nr.2 analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-07-03
DalykasKokybės vadybos namų darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasNamų darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis37.26 KB
AutoriusRasa
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasA. Liučvaitienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vadybos namu darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 15 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • A. Liučvaitienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą