Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės modeliai. Išvados. Priedai (1).

Ištrauka

Šiandien manoma, kad vienas svarbiausių momentų, skatinančių įmones ir organizacijas konkuruoti, taip pat padedančių išlaikyti arba užkariauti rinką, yra parduodamų prekių ir paslaugų kokybė, todėl į prekių ir paslaugų kokybė visose įstaigose ar įmonėse turi būti kreipiamas didžiulis dėmesys. Be to, kokybė formuoja įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui bei vartotojo pasitenkinimui.
Keliais bruožais, kurie būtų bendri tiek prekėms, tiek ir paslaugoms, kokybę sunku apibūdinti. Kokybė-tai smogas gebėjimas susikurti platų, informatyvų, visapusišką, kūrybišką požiūrį į daugelį dalykų, nes kokybė yra grindžiama socialiniu, etniniu, kultūriniu, istoriniu patyrimu, visuotinai priimtu bei individualiu suvokimu.
Tyrimo tikslas: apžvelgti paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais.
Tyrimo uždaviniai
1. Apibūdinti paslaugų kokybę.
2. Išanalizuoti paslaugų kokybės veiksnius.
3. Išanalizuoti paslaugų kokybės matavimą.
4. Apžvelgti paslaugų kokybės modelius.
Darbo metodika ir priemonės:
1. Teorinės medžiagos rinkimas.
Prekių kokybė tradiciškai siejama su techninėmis jų ypatybėmis, nors prekes gaminančios ir savo įvaizdį kuriančios įmonės stengiasi į kokybės sampratą įterpti įvaizdžio komponentų, susijusiu su mada, statusu, gyvenimo stiliumi.
Apibūdinant paslaugų kokybę, dažnai remiamasi asmeniniu požiūriu, todėl galima išvardinti daug kokybę nusakančių ypatybių. Paslaugų marketingas bendrą paslaugų kokybę nusako remdamasis marketingo koncepcijomis, kurių dėka išskiriami pagrindiniai kokybę apibūdinantys bei nustatomi jai įtaką darantys veiksniai.
Visų pirma, kokybė - tai atitinkami reikalavimai, kurių, norėdama pasiekti atitinkamą kokybę, paslaugų įmonė privalo griežtai laikytis.
Antra, kokybė - tai garantija, jog prekė ar paslauga yra tinkama vartoti. Tai pirkėjo ar vartotojo subjektyviai suvokta kokybė.
Paslaugas teikiančioje įmonėje kokybė siejama su pelno poveikiu prekybos strategijai, tai reiškia, kad tarp paslaugų kokybės ir pelno yra glaudus ryšys. Neatsitiktinai sakoma, kad gera kokybė nieko nekainuoja, bloga kokybe - priešingai, kainuoja daug, nes prarandamas paslaugos vartotojas. Taigi paslaugų kokybė yra integruojanti koncepcija, kuri jungia paslaugos teikimo ir marketingo koncepcijas. Vadinasi, kokybiška yra tai, ką priima vartotojai. Bet labai dažnai kokybė minima kaip vidinis tikslas be jokių apibrėžimų ar nurodymų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-09-23
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis16.48 KB
Autoriusmartynaar
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasRita Šimkienė
Švietimo institucijaŠiaulių valstybinė kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu kokybes sasaja su vartotojais [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Šiaulių valstybinė kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Rita Šimkienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą