Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais

Paslaugų kokybės sąsaja su vartotojais

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės matavimas. Paslaugų kokybės modeliai. Išvados. Priedai (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

9 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Šiaulių valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 16.48 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą