Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba: ledų ir šaldytų produktų gamybos įmonė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba: ledų ir šaldytų produktų gamybos įmonė

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Santrauka. Zusammungfassung. Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos teoriniai aspektai. Kokybės ir visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos reikšmė organizacijai. Pagrindinės visuotinės kokybės vadybos idėjos. Nuolatinis kokybės gerinimas. Dėmesys vartotojui. Darbuotojų dalyvavimas. Visuotinė sistemos integracija. Kokybės matavimas. ISO 9000 kokybės vadybos sistema. Visuotinės kokybės vadybos sistemos kūrimas ir įgyvendinimas. Visuotinės kokybės vadybos elementų analizė. Įmonės aprašymas. Įmonės kokybės sistema. RVASSVT (rizikos veiksnių analizė svarbiuose valdymo taškuose) apžvalga. RVASSVT diegimas. Atsakomybės pasiskirstymas ir RVASVT grupės formavimas. Srauto diagramos sukūrimas ir patikrinimas. RVASVT kokybės sistemos įvertinimas ir peržiūrėjimas. RVASVT diegimo pranašumai ir trūkumai. Visuotinės kokybės vadybos elementų diegimas organizacijoje. Nuolatinis tobulėjimas. Dėmesys vartotojui. Organizacijos kokybės valdymo galimybės. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Šiame kursiniame darbe analizuojama visuotinės kokybės vadybos koncepcija. Pirmoji darbo dalis skirta aptarti visuotinės kokybės vadybos teorinius elementus. Visuotinės kokybės vadyba yra viena naujausių ir efektyviausių koncepcijų. Tai yra į kokybę orientuotas organizacijos vadovavimo būdas, grindžiamas nuolatiniu organizacijos tobulėjimu, siekiant ilgalaikės naudos organizacijai, jos darbuotojams. Visuotinės kokybės vadyba reiškia, kad užsiimama ne tik tiesiogiai produkcijos kokybe, bet visais ją užtikrinančiais veiksmais. Pagrindiniai visuotinės kokybės vadybos principai - dėmesys vartotojui, nuolatinis tobulėjimas ir visuotinis dalyvavimas. Visuotinės kokybes vadyba yra tokia vadybos filosofija, kurios metodais remdamasi organizacija nuolat tobulėja siekdama geriau patenkinti vartotojų poreikius, gerindama produktų ar paslaugų kokybę. Remiantis visuotinės kokybės vadybos principais į šį procesą turi būti įtraukiami visi organizacijos darbuotojai.
Antrojoje darbo dalyje aptariama visuotinės kokybės vadybos tobulinimo galimybes organizacijoje "N". Vienas iš svarbiausių darbų tobulinant įmonės veiklą - asortimento atnaujinimas. "N" organizacijos vadovų nuomone, tai sudaro galimybes padidinti pelną ir įgyti išskirtinumą tarp konkurentų. Kokybės gerėjimui turi įtakos ne tik produkto gerinimas, bet ir įvairių organizacijos veiklos sričių tobulinimas. Todėl vienas iš svarbiausių uždavinių yra pardavimų ir logistikos sistemos tobulinimas. Ateityje planuojama skirti dar didesnį dėmesį marketingui ir pardavimų rėmimui, brendo vystymo strategijai. Artimiausiu metu siekiama sukurti, įdiegti ir nuolat gerinti efektyvią reagavimo į skundus sistemą. Čia yra svarbu mandagus bendravimas su asmeniu, pateikiančiu skundą, greitas bei efektyvus sprendimo priėmimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-03-03
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai17
Dydis60.54 KB
Autoriusausra
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasZekevičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadyba ledu ir saldytu produktu gamybos imone [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Zekevičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą