Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Paslaugų kokybės įvertinimas: "Šiaulių skelbimai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų kokybės įvertinimas: "Šiaulių skelbimai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo objektas – UAB "Norekso valdos" filialo "Šiaulių skelbimai" realių ir potencialių klientų nuomonė apie teikiamų paslaugų kokybę. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų samprata. Paslaugų kokybės samprata. "Noriu group" leidybinė grupė ir jos charakteristika. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo metodika. Tyrimo imtis. Atsakymų analizė. Bendri klausimai apie "Šiaulių skelbimus". "Šiaulių skelbimų" redakcijos aplinka. "Šiaulių skelbimų" personalas. Skelbimų priėmimo paslaugos. Reklamos gamybos ir talpinimo paslaugos. Išvados. Priedai (3 psl.). Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Šiuolaikinei ekonomikai būdinga vis spartesnė paslaugų sferos plėtra. Išsivysčiusiose pasaulio šalyse daugiausiai žmonių dirba būtent paslaugų teikimo srityse. F. Kotleris savo knygoje "Marketingo pagrindai" mini, kad JAV paslaugų srities paslaugų sektoriuje darbuotojų yra daugiau, nei visose gamybos srityse, o paslaugų sferoje suformuojama 60-70% bendrojo vidaus produkto, ir ši dalis vis didėja.
Rinkoje paslaugų įmonės veikia savitai ir dažniausiai visai kitaip negu pramonės įmonės. Jų veiklos ypatumai išplaukia iš paslaugos teikėjo, kaip tarpininko, paslaugos teikimo proceso valdymo vaidmens ir jo funkcijų, kurios atliekamos šį procesą įgyvendinant.
Kasdieniniame gyvenime susiduriame su dideliu kiekiu mums teikiamų paslaugų. Jos įvairiai klasifikuojamos, jas siūlo įvairios organizacijos. Komercinės įmonės tikslas visuomet yra tenkinant vartotojų poreikius uždirbti kuo daugiau pelno.
Paslaugų organizacijų veiklos sėkmingumą vertinti sunkiau negu komercinėse organizacijose, nes daug sunkiau sugalvoti tinkamą matų sistemą.
Šiuolaikinėje rinkoje vykstant spartiems ekonominiams, technologiniams, socialiniams pokyčiams konkurencinė kova įgyja vis naujų formų ir galimybių. Todėl teikiamų paslaugų kokybė ir sugebėjimas suprasti, pritraukti ir išsaugoti vartotoją tampa pagrindinė priemonė konkurencinėje kovoje.
Įmonė teikdama aukščiausios kokybės paslaugas užsitikrina užimamos rinkos dalies praplėtimą, vartotojų palankumą ir ištikimybę, didesnį konkurencinį pranašumą, verslo sėkmės garantiją bei galimybę išsaugoti kompetentingą darbuotojų komandą.
Temos aktualumas. Paskutiniais dešimtmečiais rinkoje atsirado daug naujų paslaugų. Organizacijos stebi rinką ir prognozuoja pokyčius, kuria naujas paslaugas arba tobulina esamas, investuoja į kokybę, diegia patogesnes aptarnavimo formas. Vis didėjanti kokybės svarba didžiąja dalimi sąlygota padidėjusios konkurencijos paslaugų rinkoje, kur atskiros įmonės komercinė sėkmė priklauso nuo to, ar ji savo teikiamomis paslaugomis gali pritraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Kokybė formuoja ir įmonės įvaizdį, daro tiesioginę įtaką veiklos produktyvumui, pelno augimui. Kokybė yra ne vien tik verslo, bet ir ekonominio stabilumo bei socialinės gerovės sėkmės veiksnys. Šiandien vartotojas tampa ypač svarbus dalyvis paslaugų teikime. Todėl įmonei labai svarbu nuodugniai išanalizuoti vartotojo nuomonę, kokiems paslaugų kokybės veiksniams jis teikia pirmumą, kokiais kriterijais remdamasis vartotojas suvokia gaunamos paslaugos kokybę. Tokia informacija padeda įmonei geriau patenkinti vartotojų lūkesčius ir norus, gerinti teikiamų paslaugų kokybę. Labai dažnai įmonės atlikdamos paslaugų kokybės vertinimo tyrimus vadovaujasi tik savo nusistatytais vidiniais kriterijais. Neatsižvelgus į klientų nuomonę kokybės atžvilgiu, įmonės gali imtis klaidingų veiksmų kokybei gerinti.
Tyrimo problema esti tame, kad UAB "Norekso valdos" filialas "Šiaulių skelbimai" yra dar labai neseniai Šiauliuose ir vadovybė neturi jokių duomenų apie tai, kaip klientai vertina jų teikiamas paslaugas bei jų kokybę.
Tyrimo objektas – UAB "Norekso valdos" filialo "Šiaulių skelbimai" realių ir potencialių klientų nuomonė apie teikiamų paslaugų kokybę.
Tyrimo tikslas – įvertinti "Šiaulių skelbimų" teikiamų paslaugų kokybę.
Tyrimo uždaviniai:
1. Išanalizuoti paslaugų ir kokybės teorinius aspektus.
2. Ištirti "Šiaulių skelbimų" teikiamų paslaugų kokybę analizuojant:
Redakcijos aplinkos atributus.
Suvokiamą aptarnavimo kokybę.
3. Remiantis anketinės apklausos analizės rezultatais, pateikti pasiūlymus teikiamų paslaugų kokybei gerinti.
Tyrimo metodai:
1. Mokslinės literatūros šaltinių analizė.
2. Anketinė apklausa.
3. Duomenų sisteminimas, grupavimas, bei analizavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-10
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis173.5 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. J. Stankevičienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu kokybes ivertinimas Siauliu skelbimai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 31 puslapis 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. dr. J. Stankevičienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą