Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Prekių asortimentas ir vaidmuo rinkoje
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Prekių asortimentas ir vaidmuo rinkoje

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti prekių asortimentą ir jo vaidmenį rinkoje. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento vaidmuo rinkoje. Prekių asortimento sudarymas. Asortimento politika. Asortimento politikos samprata, reikšmė, ją lemiantys veiksniai. Asortimento optimizavimas. Asortimento kontrolė. Asortimento analizė. Išvados.

Ištrauka

Rinka reikalauja aiškaus visų komercinės – ūkinės grandinės grandžių sąryšio – nuo sumanymo sukurti prekę iki jos panaudojimo rinkos subjektų.
Kiekvienai prekybinei įmonei norint sėkmingai gyvuoti be kitų veiksnių labai svarbu suformuoti teisingą prekių ir paslaugų asortimentą. Tinkamas sudarytas prekių asortimentas leis maksimaliai patenkinti vartotojų poreikius.
Darbo tikslas: išanalizuoti prekių asortimentą ir jo vaidmenį rinkoje
Darbo uždaviniai:
1. aptarti prekių asortimento sampratą;
2. išanalizuoti prekių asortimentą ir vaidmenį rinkoje;
3. aptarti prekių asortimento sudarymą;
4. išanalizuoti asortimento politiką ir ją lemiančius veiksnius.
Judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese atitinkamos prekinės masės kiekis susikaupia gamintojo gatavos produkcijos sandėlyje, išsiuntimo, paskyrimo punktuose, transporto priemonėse ir vartotojų sandėliuose. Čia prekės išdėstomos ne chaotiškai, o pagal atitinkamus požymius, įsikūnijusius sąvokoje "asortimentas".
Ekonominiu požiūriu asortimentas – tai visų pirma prekių pasiūlos proporcijų tarp atskirų pramonės šakų ir šakos viduje atspindys, kuris apibūdina gaminančių prekes kurios nors pramonės šakos ar įmonės rezultatas, tai yra vienas iš svarbiausių faktorių, parodantis paklausos ir pasiūlos konkrečiam gaminiui subalansuotumo laipsnį. Bet asortimentas gali sudaryti daugumą atskiruose lygiuose, sąmoningai jį paskirstant, atsižvelgus į kokį nors labiausiai bendrą požymį.
Dėl to galima orientuotis atskiruose prekių pavidaluose ir jų grupėse, kurioms būdingi bendri požymiai. Tai sudaro sąlygas analizei, planavimui ir programavimui, apskaitai ir atsiskaitymui, paklausos nustatymui.
Prekių asortimentas turi didelę socialinę - ekonominę reikšmę, nes nuo jo priklauso pirkėjų poreikių patenkinimo pilnumas ir rinkos subjektų prekybinio aptarnavimo kokybė.
Optimalus asortimentas užtikrina visuomeninės gamybos efektyvumo kilimą, darbo ir materialinių resursų efektyvų panaudojimą.
Prekių asortimentas gali keistis, priklausomai nuo to, kaip vieną ar kitą prekę pasirinks pirkėjai, atsižvelgdami į jos vartojamąją vertę.
Prekių asortimentas apibūdinamas platumu, gilumu, atnaujinimo laipsniu ir struktūra (Eidukaitienė V., 2002).
Paprastai yra skiriami du asortimento parametrai: asortimento plotis ir jo gylis Asortimento pločio ir gylio matavimas remiasi vartotojų pirkimo elgsena. Asortimento pločiu suprantama įvairios paskirties prekių pasiūla, sudaranti galimybes vieno apsilankymo prekybos (pirkimo) vietoje metu patenkinti įvairius poreikius. Asortimento gylis pirkėjui sudaro alternatyvias tam tikros paskirties prekių pasirinkimo galimybes (Pajuodis A., 2002). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-22
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis35.25 KB
Autoriusdaiva
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasEidukaitienė
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekiu asortimentas ir vaidmuo rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Eidukaitienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą