Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai"
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Senukai"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės, samprata. Kokybės kontrole ir jos samprata. Paslaugų kokybės kontrolės samprata. Užtikrinimas, vartotojai. Kokybės tobulinimas. Kokybės produkcija. Praktinė dalis. Įmonės tiklsai ir jos veiklos aprašymas. Veiklos srautų diagrama. Veiklos modeliai kiekvienam panaudos atvejui. Išvados.

Ištrauka

Kontrolė numato sistemingą faktinės veiklos stebėjimą, siekiant nustatyti nukrypimus nuo veikiančių reikalavimų, taisyklių bei normų, analizuoti nukrypimų priežastis ir rengti pasiūlymus nukrypimams pašalinti.
Kontrolės paskirtis – užtikrinti, kad tikslai būtų pasiekti, formuojant planus konkrečiam laiko tarpui. Įvertinant tai, jog organizacija, junginys funkcionuoja neapibrėžtumo sąlygomis, galimi nukrypimai nuo numatyto plano. Svarbu, kad valdymo subjektas laiku sužinotų apie esamus nukrypimus. Jei nesugebama išsiaiškinti nukrypimų ir jų ištaisyti, tai organizacija tikslo gali ir nepasiekti.
Organizacijos išlikimą rinkoje sąlygoja įmonės sugebėjimas patenkinti vartotojų poreikius. Paslaugų sferoje vartotojų poreikius nustatyti sunkiau, tačiau panaikinus blogos paslaugų kokybės priežastis galima pasiekti teigiamų rezultatų – bendrovės, kaip teikiančios kokybiškas paslaugas, įvertinimo.
Paslaugos kokybę bene sunkiausiai išmatuoti, bet lengviausiai nusakyti. Paslaugu kokybė reiškiama pasitenkinimo kiekiu, kuri iš tos paslaugos gauna vartotojas. Juo labiau vartotojas patenkintas, juo geresnė paslauga. Nors kokybė gali būti matuojama ydomis/vienetui, litais/vienetui, paslaugomis per valandą, tačiau tikrasis kokybes matas yra šis: ar vartotojo reikmės yra patenkintos, viršytos ar ne, ar vartotojas patenkintas. Taigi tikroji kokybės apibrėžtis - vartotojo pasitenkinimas.
Šiame darbe atliksime UAB "SENUKAI" paslaugų kokybės tyrimą. Teigiamas paslaugų kokybės įvertinimas plačiau nagrinėjamas nebus.

Pagrindinis darbo tikslas – tai UAB "SENUKAI" įmonės kokybės kontrolės, ir visų su kontrole susijusių veiksmų, siekiant jos užtikrinimo, analizė ir įvertinimas.

Uždaviniai:
• aprašyti ir išanalizuoti įmonės kokybės kontrolės sistemą;
• išsiaiškinti pagrindines kokybės kontrolės procedūros problemas;

UAB "SENUKAI" – tai statybinių paslaugų įmonė, teikianti visas statybines medziagas

Per visą praktiką UAB "SENUKAI" visą dėmesį skiria darbų kokybei ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimui.
UAB "SENUKAI" paslaugų kaina lanksti, priklausanti nuo prekių apimties ir derinama su paslaugos užsakovu, todėl visada randamas kompromisas priimtinas abiems pusėms. Savo nuolatiniams klientams taiko ypatingas nuolaidas.
Naudojamos sąvokos:
• Kokybė – tai gaminio ar paslaugos charakteristika ir savybių visuma, kuri atitinka išsakytus ar numanomus poreikius.
• Kokybės kontrolė — tai kokybės užtikrinimo veiksmų dalis. Tam tikri kokybės priežiūros arba gerinimo veiksmai (planavimas, koordinavimas, įgyvendinimas). Į tai įeina visų įrangos techninių charakteristikų, kurios gali būti apibrėžtos, išmatuotos ir kontroliuojamos, reikiamo lygio monitoringas, vertinimas ir priežiūra.
• Paslauga - tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta vienu metu.
• Kokybės užtikrinimas — tai visi numatyti ir sistemingi veiksmai, kurie reikalingi siekiant užtikrinti, kad struktūra, sistema, jos dalis arba procedūra patenkinamai veiktų ir atitiktų suderintus standartus.
Kokybės funkcija – tai išsamus veiklos ciklas, kuriuo pasiekiamas produkto tinkamumas naudoti, nesvarbu, kur veikla atliekama. Norint pagaminti gaminį ar suteikti paslaugą, atitinkančią vartotojo norus ir lūkesčius, būtina atlikti daugelį tarpusavyje susijusių veiklų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-20
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai8
Dydis118.8 KB
Autoriusvaidas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasdoc. dr. V. Zinkevičiūtė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes kontroles analize ir tobulinimas UAB Senukai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • doc. dr. V. Zinkevičiūtė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą