Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Teikiamų paslaugų kokybės analizė: svečių namai "Pas Stefą"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Teikiamų paslaugų kokybės analizė: svečių namai "Pas Stefą"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas – atlikti svečių namų "Pas Stefą" teikiamų paslaugų kokybės analizę vartotojų nuomone. Paslaugų kokybės teorinė apžvalga. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės matai. Paslaugų kokybės veiksniai. Kokybės vertinimas ir jos gerinimo galimybės. Svečių namų "Pas Stefą" teikiamų paslaugų kokybės vertinimas. Tyrimo metodika. Svečių namų "Pas Stefą" charakteristika. Tyrimo duomenų analizė. Išvados.

Ištrauka

Anksčiau organizacijos mažai rūpindavosi savo klientais. Vartotojai neturėjo didelio tiekėjų pasirinkimo, kitos įmonės siūlė tokią pat prastą gaminių ir paslaugų kokybę arba rinka plėtėsi taip sparčiai, kad organizacijos nesuko sau galvos dėl vartotojų. Įmonės galėdavo prarasti per savaitę šimtą klientų ir kartu tiek pat atrasti naujų. Organizacijos laikydavosi "kiauro kibiro" principo, manydamos, kad klientų joms visada pakaks, nes pasitraukiančius klientus pakeis nauji.
Šalyje perėjus prie atviros rinkos modelio ir augant konkurencijai padėtis keitėsi. Vartotojams atsirado galimybė rinktis vis iš didesnio skaičiaus prekių ir paslaugų tiekėjų: kur pirkti maistą, kur atostogauti, kokios telekomunikacijų kompanijos paslaugomis naudotis, kur laikyti savo uždirbtus pinigus ar, kur juos skolintis.
Aktualumas. Organizacijos siekdamos išsilaikyti konkurencinėje kovoje ėmėsi gerinti savo paslaugų kokybę. Tapo aišku, jog svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių jis tikisi.
Problema. Gausėjant informacijos ir reklamos srautams, tampa vis sudėtingiau atkreipti vartotojų dėmesį, skatinti susidomėjimą, sukurti troškimą ir galiausiai veiksmą. Paslaugų įmonės, norėdamos pasiekti geresnių veiklos rezultatų, pritraukti naujų vartojų ir išlaikyti esamus, privalo rūpintis teikiamų paslaugų kokybe, kontroliuoti visus kokybės tipus. Todėl efektyvios ir teisingos paslaugų gerinimo politikos realizavimas yra aktuali paslaugų organizacijoms problema.
Tyrimo objektas – svečių namų "Pas Stefą" teikiamų paslaugų kokybė.
Tyrimo tikslas – atlikti svečių namų "Pas Stefą" teikiamų paslaugų kokybės analizę vartotojų nuomone.
Tyrimo uždaviniai.
1) Aptarti paslaugų kokybės sampratą.
2) Patekti svečių namų "Pas Stefą" teikiamų paslaugų kokybės analizę.
3) Interpretuoti gautus tyrimo rezultatus.
Darbo tyrimo metodai:
1) Specialiosios mokslinės literatūros teorinė analizė.
2) Įmonės internetinės svetainės duomenų analizė.
3) Atliekamas kiekybinis tyrimas anketinės apklausos metodu.
4) Duomenų grupavimas, sisteminimas, lyginimas, interpretacija, išvadų formulavimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-23
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis59.33 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasR. Veršinskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Teikiamu paslaugu kokybes analize sveciu namai Pas Stefa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 15 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • R. Veršinskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą