Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės valdymas organizacijoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės valdymas organizacijoje

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įžanga. Tikslas: apžvelgti kokybės valdymo organizacijoje procesą. Kokybės svarba organizacijoje. Kokybės apibrėžimas. Kokybės svarba. Visuotinės kokybės vadyba. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Visuotinės kokybės vadybos idėjos. Organizacijos narių vaidmuo, kuriant ir užtikrinant kokybę. Žmogiškųjų išteklių strateginis planavimas visuotinės kokybės vadyboje. Darbuotojų dalyvavimas ir organizacijos kultūra. Kokybės standartai. Standarto samprata ir rūšys. Kokybės vadybos ISO 9000 standartų šeima. Išvados.

Ištrauka

Mes labai dažnai vartojame žodį "kokybė". Kiekvienas žmogus žino kas tai yra ir turi savus "kokybiškos prekės" kriterijus. Kokybiškai prekei vartotojai dažniausiai suteikia pirmenybę. Sėkmingas prekių ir paslaugų pardavimas organizacijoje yra labai svarbus veiksnys. O tai reiškia, kad gamintojas, jeigu jis nori išlikti konkurencingas rinkoje, turi nuolat stengtis gerinti savo prekių ar paslaugų kokybę. Todėl yra labai svarbu išmanyti kaip teisingai valdyti kokybę organizacijoje.
Referato tikslas:
Apžvelgti kokybės valdymo organizacijoje procesą.
Referato uždaviniai:
Išvardinti pagrindinius kokybės svarbos veiksnius.
Apibūdinti visuotinės kokybės vadybos koncepciją.
Skirtingi žmonės kokybę supranta skirtingai. Kokybę apibrėžti labai sudėtinga. Teigiama, kad šiandien nėra tokio įprasto termino, kurį taip menkai suprastų verslo žmonės. Yra daugybė kokybės apibrėžimų.
Stoner ir kt. (2001) teigia, kad šiandien kokybė reiškia nuolat gerėjančius produktus ir paslaugas konkurencine kaina; tai reiškia daryti gerus daiktus iš karto, o ne daryti klaidas ir jas taisyti.
Juozaitienė ir Staponkienė (2002) paminėjo tokius kokybės apibrėžimus:
Specifikacijų atitikimas. Kokybė apibrėžiama kaip santykinis ydų nebūvimas;
Vartotojų reikalavimų tenkinimas.
Garvin 1988 (pagal Vanagą, 2004) išskyrė 5 pagrindinius požiūrius į kokybę:
Transcendentinis požiūris. Kokybė nėra nei mintis nei materija, bet trečia objektyvi realybė. Net jeigu kokybė negali būti apibrėžta, jus žinote kas tai yra. Šiuo požiūriu kokybiška prekė turi "įgimtą pranašumą" prieš kitus produktus. Pavyzdžiui, dažnai teigiama, kad vienetinis gaminys, pagamintas rankomis, yra kokybiškesnis nei fabrikinės gamybos produktas.
Produkto kokybė. Produkto kokybė yra tikslus ir objektyviai išmatuojamas dydis. Kokybę atspindi produktų savybių ir ir požymių kiekis. Šiuo požiūriu geresnės kokybės produktai brangesni, nes pagaminti produktą, turintį daugiau savybių ir požymių, yra brangiau.
Kokybė vartotojui. Tai vartotojo reikalavimų produktui atitikimo lygis. Šiuo aspektu produkto kokybė sunkai nustatoma dėl skirtingo vartotojų skonio ir skirtingų jų poreikių.
Kokybė gamyboje. Apibrėžiama kaip atitikimas iš anksto numatytų parametrų, kurie išreiškiami standartais, techninėmis sąlygomis, receptais ir kitais dokumentais. Bet koks nukrypimas nuo standartų yra defektas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-20
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis9 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis18.6 KB
AutoriusJ
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasI. Pikturnautė
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes valdymas organizacijoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 9 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • I. Pikturnautė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą