Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Prekių asortimentas ir vaidmuo rinkoje

Prekių asortimentas ir vaidmuo rinkoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas: išanalizuoti prekių asortimentą ir jo vaidmenį rinkoje. Prekių asortimento samprata. Prekių asortimento vaidmuo rinkoje. Prekių asortimento sudarymas. Asortimento politika. Asortimento politikos samprata, reikšmė, ją lemiantys veiksniai. Asortimento optimizavimas. Asortimento kontrolė. Asortimento analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

1 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Marijampolės kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 35.25 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą