Prekybos centrų "T-market" ir "Pigiau grybo" gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė. Įvadas. Kokybės sąvoka, kokybės reikalavimai, jų grupavimas. Prekių kokybės veiksniai. Tiesiogiai kokybę veikiantys veiksniai. Skatinantys prekių kokybę veiksniai. Prekių kokybės pakitimų priežastys. Prekių tara ir įpakavimo medžiagos (pakuotė). Prekių ir pakuotės ženklinimas. Prekių ženklinimo sąvokos, bendrieji reikalavimai. Prekių laikymas. Prekių parengimas rinkai. Prekių kokybės įvertinimo būdai ir metodai. Geros higienos praktikos reikalavimai. Prekybos centro "T-market" charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas ir nesaugių maisto prekių pašalinimo iš rinkos tvarka prekybos centre "T-market". Dėl lipdukų "dėmesio pigiau" ir "pigiau" naudojimo. RVASVT sistemos aprašymas. RVASVT sistemos taikymas "T–market" ir "Pigiau grybo". RVASVT priežiūros programos. Produktų kokybės tikrinimai "T-market". Prekių tinkamumo vartoti ir terminų tikrinimo tvarka "T–market". Prekybos centro "Pigiau grybo" įmonės charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas, laikymas ir kokybės tikrinimai "Pigiau grybo". Kokybės kontrolė ir tyrimo būdai. Anketa. Anketos rezultatai, aprašymas. Išvados ir pasiūlymai. Anotacija. Annotation. Priedai (10).