Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė: prekybos centrai "T–market" ir "Pigiau grybo"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė: prekybos centrai "T–market" ir "Pigiau grybo"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273
Aprašymas

Prekybos centrų "T-market" ir "Pigiau grybo" gaunamų ir parduodamų prekių kokybės analizė. Įvadas. Kokybės sąvoka, kokybės reikalavimai, jų grupavimas. Prekių kokybės veiksniai. Tiesiogiai kokybę veikiantys veiksniai. Skatinantys prekių kokybę veiksniai. Prekių kokybės pakitimų priežastys. Prekių tara ir įpakavimo medžiagos (pakuotė). Prekių ir pakuotės ženklinimas. Prekių ženklinimo sąvokos, bendrieji reikalavimai. Prekių laikymas. Prekių parengimas rinkai. Prekių kokybės įvertinimo būdai ir metodai. Geros higienos praktikos reikalavimai. Prekybos centro "T-market" charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas ir nesaugių maisto prekių pašalinimo iš rinkos tvarka prekybos centre "T-market". Dėl lipdukų "dėmesio pigiau" ir "pigiau" naudojimo. RVASVT sistemos aprašymas. RVASVT sistemos taikymas "T–market" ir "Pigiau grybo". RVASVT priežiūros programos. Produktų kokybės tikrinimai "T-market". Prekių tinkamumo vartoti ir terminų tikrinimo tvarka "T–market". Prekybos centro "Pigiau grybo" įmonės charakteristika. Gaunamų prekių priėmimas, laikymas ir kokybės tikrinimai "Pigiau grybo". Kokybės kontrolė ir tyrimo būdai. Anketa. Anketos rezultatai, aprašymas. Išvados ir pasiūlymai. Anotacija. Annotation. Priedai (10).

Ištrauka

Daugelio verslo rūšių, ypač prekybos, pagrindinis objektas – PREKĖ. Kiekvieno prekybos sandorio sėkmė priklauso nuo komersanto kvalifikacijos ir ypač nuo sugebėjimo teisingai ir visapusiškai įvertinti sandorio objektą. Yra didžiulė prekių įvairovė. Pažinti jas visas yra sunku, juo labiau, kad prekių pavidalai ir asortimentas nuolat kinta, atsinaujina. Reikia mokėti įvertinti kaip kintančių prekių asortimentas atitinka atskirų vartotojų grupių poreikius, standartų reikalavimus, kokybę, kainą.
PREKIŲ KOKYBĖ – TAI VISUMA JOS SAVYBIŲ, LEMIANČIŲ PREKĖS TINKAMUMĄ TENKINTI TAM TIKRUS POREIKIUS.
Šio darbo objektas – prekių kokybė, jos analizė. Šio darbo tikslas – smulkiau išnagrinėti gaunamų ir parduodamų prekių kokybę, reikalavimus. Tai yra labai plati ir sudėtinga sąvoka, todėl norėdama geriau ir giliau ją išnagrinėti aš šiai analizei pasirinkau du prekybos centrus, esančius Lazdijų mieste tai:
,,T –MARKET"
,,PIGIAU GRYBO"
Juos lygindama noriu išsiaiškinti, kokią vietą užima kokybė šiuose centruose, kaip priimamos prekės, ar laikomąsi visų sanitarijos ir higienos reiklavimų, ar yra įdiegta ir taikoma rizikos veiksnių ir svarbių valdymo taškų sistema (RVASVT) (ši sistema yra labai svarbi ir naudinga norint išsaugoti prekių kokybę). Nagrinėsiu audito patikrinimus šiuose centruose. Taip pat sieksiu išsiaiškinti prekybos centrų silpnąsias ir stipriąsias puses, t.y. atlikti SWOT analizę.
Aš manau, kad panagrinėti gaunamų ir parduodamų prekių kokybės svarbą prekybos centruose, priežūrą, yra ir naudinga, nes bet kokioje maisto ar ne maisto, įmonėje, kokybė yra pats svarbiausias dalykas. Gera kokybė – paklausos garantija.
Geriausiai aš savo pasirinktų tikslų pasieksiu anketavimo metodu, nes žmonių apklausa, jų atsakymai į klausimus gali geriausiai atspindėti, ką jie mano apie tą įmonę, apie jos produkciją.
Darbo metodai:literatūros šaltinių analizė, internetas ir intranetas, informacija iš tiriamųjų prekybos centrų atsakingų darbuotojų, pirkėjų apklausa.
Darbo uždaviniai: išnagrinėti parduodamų ir gaunamų prekių kokybę, kokybės reikalavimus, panagrinėti, kaip laikomasi sanitarijos- higienos reikalavimų.
Rašydama diplominį darbą stengiausi parodyti šias kompetencijas:, mokėti naudotis teisės aktais, informacijos šaltiniais, gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes, suprasti verslą kaip sistemą, esamą įmonių veiklą, analizuoti, sisteminti ir vertinti tyrimų duomenis, gebėti užtikrinti veiklos, prekių kokybę, suvokti ir įvertinti darbuotojų vaidmenį įmonėje, skatinti darbuotojų motyvaciją dirbti ir organizuoti jų profesinės veiklos įvertinimą, mokėti pateikti informaciją apskaitos vartotojams, bendrauti ir bendradarbiauti, užtikrinti prekybos įmonės veiklos kontrolę,


1. KOKYBĖS SĄVOKA, KOKYBĖS REIKALAVIMAI, JŲ GRUPAVIMAS

Prekių kokybės sąvoka yra įvairiapusė ir sudėtinga. Pasak M.R. Vilkelio PREKIŲ KOKYBĖ – tai objekto savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numatomus vartotojų poreikius. Jeigu prekę (daiktą) vartosime ne pagal paskirtį, galime pažeisti jos kokybę. [3-p. 44-45].
Prekės kokybės lygis priklauso nuo to, kokiu laipsniu ji tenkina vienus ar kitus poreikius, arba kokiu laipsniu prekė atitinka vartotojų keliamus reikalavimus. Gerinant prekių kokybę reikšmingas ir prekybos darbuotojų vaidmuo. Tiesiogiai bendraujant su vartotojais, tiriant rinką, prekybos darbuotojai turi perduoti gamintojams pirkėjų pretenzijas ir pageidavimus, griežtai kontroliuoti gaunamų prekių kokybę.
KOKYBĖ – viena sudėtingiausių žmogaus veiklos sąvokų. Kokybės sąvokos sudėtingumas reiškiasi tuo, kad ji turi daugelį tyrimo aspektų. Kiekvienas iš jų reikalauja specialaus tyrimo ir turi atskirą tikslą ( M. R. Vilkelis ).
Produkcijos kokybė pirmiausia susijusi su darbo produkto naudingumu žmogui, jo vartojamąja verte.
Vartojamoji vertė ir kokybė yra tapačios sąvokos. Kokybė apibūdinama, kaip objekto savybių visuma, įgalinanti jį tenkinti išreikštus ir numanomus vartotojų poreikius. Kai kurie kokybės specialistai siūlo išplėsti kokybės sampratą, ją sieti ne tik su vartotojų poreikiais, bet ir su žmonių sveikatos išsaugojimu, teigiamu poveikiu aplinkai ir visuomenei.
Kokybė, kaip produkto tam tikrų savybių visuma, rodo produkto gyvavimo ciklo ypatumus. Produkto gyvavimo ciklą sudaro kūrimo, gamybos, realizavimo ir vartojimo etapai. Produktą kuriant ir gaminant formuojamos savybės, lemiančios kokybę. Realizuojant stengiamasi šias savybes išsaugoti, nepabloginti. Vartojamo produkto savybės turėtų visiškai atitikti vartotojo poreikius. Vartotojų poreikių tyrimo išvados naudojamos naujo produkto savybėms kurti.
Produkto ypatybės yra objektyvios savybės, galinčios pasireikšti produktą vartojant ir eksploatuojant. Savybės būna paprastos (nedalomos į kitas) ir sudėtinės (sudarytos iš paprastų savybių ) Produkto savybės, kurios gali būti vienokiais ar kitokiais būdais išmatuotos ir kiekybiškai išreikštos vadinamos kokybės reikalavimais Šiais reikalavimais įvertinama, kokiu konkrečiu laipsniu produkcija gali tenkinti konkrečius poreikius [3-p. 44-45].
Kokybės reikalavimai skirstomi į pagrindinius (apibūdinančius pagrindinę produkto savybę ) ir integralinius (pateikiančius kelių savybių bendrą charakteristiką).
Maisto produktų kokybę apibūdina maistinė, biologinė, fiziologinė, energinė vertė.
Šias savybes apibūdina ne tik cheminė sudėtis, bet ir fizinės savybės – forma, dydis, tankis,
struktūrinės, mechaninės, optinės, sorbcinės ir kt. savybės. Fizinėms savybėms turi įtakos vandens
būklė, jo formos, produkto temperatūra, gamybos būdas.
Pastaruoju metu kokybės gerinimas yra visuotinas reiškinys pasaulyje. Gera gaminio kokybė – paklausos garantija. Tai kiekvieno gamintojo ir komercijos sferos darbuotojo rūpestis, ypač kai gamyba technikos progreso dėka pasiekė didelį našumą ir tapo masine. Valstybių vyriausybės visokeriopai skatina kokybės gerinimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-11-29
DalykasKokybės vadybos diplominis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasDiplominiai darbai
Apimtis71 puslapis 
Literatūros šaltiniai12 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis119.25 KB
Autoriuslaimonas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRima Kundrotienė
Švietimo institucijaAlytaus kolegija
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Gaunamu ir parduodamu prekiu kokybes analize [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 71 puslapis 
  • Alytaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Rima Kundrotienė
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą