Kokybės samprata. Kokybės sąvokos ir terminai. Kokybės vadybos raida. Kokybės inspektavimo reikšmės didėjimas. Kokybės revoliucija Japonijoje - Edvardsas Demingas. Visuotinės kokybės vadybos komponentai. Trys esminės visuotinės kokybės vadybos nuostatos. Penki visuotinės kokybės vadybos principai. Dešimt vadybos priemonių. Esamos praktikos ir visuotinės kokybės vadybos palyginimas. Visuotinės kokybės vadybos vaidmuo. Visuotinės kokybės vadybos įgyvendinimo Lietuvoje trikdžiai. Kokybės kaštai (išlaidos). Su kokybe susijusių išlaidų analizės poreikis. Vidinių nuostolių išlaidos. Išorinių nuostolių išlaidos. Įsipareigojimas patenkinti vartotojo poreikius. Darbo koncepcijos kitimas. Vartotojo tenkinimo strategija. Filosofija "Nusiskundimas kaip dovana. Problemų sprendimo nuoseklumas. Problemos apsibrėžimas. Blogos kokybės priežasčių analizė. Sprendinio įgyvendinimo planas. Metodai ir priemonės sprendimams priimti ir įgyvendinti. Gamybos sistemos susiejimo su tobulinimo sistema svarba. Demingo 10 žingsnių sistema, kuri nuolat gali tobulėti. Atlyginimo už darbą organizavimas ir darbo normavimas. Atlyginimo už darbą santykis su darbo kokybe. Darbų įvertinimo ypatybės visuotinės kokybės vadyboje. Kliūtys organizacijai stengiantis įgyvendinti KVS. Išvados.