Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Europos kokybės vadyba švietimo institucijose
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Europos kokybės vadyba švietimo institucijose

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Kokybės vadyba švietime. Visuotinės kokybės vadyba. Kokybės vadyba su ISO 9000. Europos kokybės vadybos fondo sistema. Europos kokybės vadyba. Pagrindinės kokybės vadybos problemos. Išvados.

Ištrauka

Švietimas – veikla, kuria siekiama suteikti asmeniui visaverčio savarankiško gyvenimo pagrindus ir padėti jam nuolat tobulinti savo gebėjimus. Mokytis – prigimtinė kiekvieno žmogaus teisė. Švietimas – asmens, visuomenės ir valstybės ateities kūrimo būdas. Jis grindžiamas žmogaus nelygstamos vertės, jo pasirinkimo laisvės, dorinės atsakomybės pripažinimu, demokratiniais santykiais, šalies kultūros tradicijomis. Švietimas saugo ir kuria tautos tapatybę, perduoda vertybes, kurios daro žmogaus gyvenimą prasmingą, visuomenės gyvenimą – darnų ir solidarų, valstybės – pažangų ir saugų.
Įgyvendinant naujas reikšmingas švietimo naujoves, keitėsi švietimo organizacijų vadovų darbo pobūdis, atsirado naujos idėjos, kurias plėtoja vadybos mokslas. " Nors bendroji vadyba su švietimu susijusi jau ne vieną dešimtmetį, vis dar tebediskutuojama dėl to, kad bendroji vadybos teorija taikytina švietime."( Želvys, 2003)
Pirmą kartą vadybos žinių poreikis išryškėjo tuomet, kai daugelyje išsivysčiusių šalių buvo įvestas privalomas ugdymas, kai atsirado didelių mokyklų, kuriose dirbo dešimtys mokytojų, o mokėsi šimtai moksleivių. Nors vadybinių žinių poreikis organizacijose švietimo jau pirmoje dvidešimto amžiaus pusėje, švietimo vadyba, kaip atskira edukologijos šaka pradėjo formuotis tik po antrojo Pasaulinio karo.
Pastaruoju metu gerokai išaugo kokybės vadybos švietimo reformoje aktualumas. Padidėjo susidomėjimas švietimo monitoringu, švietimo įstaigų auditu, mokyklos tobulinimo planavimu. Kokybės valdymo sistema- tai mechanizmas, koordinuojantis ir palaikantis veiklas, kurių reikia norint užtikrinti produktų, procesų ar paslaugų charakteristikų atitikimą tam tikriems reikalavimams.
Pagrindinė kokybės vadybos švietime problema – kaip pasiekti pusiausvyrą tarp trijų nelengvai suderinamų prioritetų: perteikti ir išsaugoti kultūros paveldą, suteikti žinių apie šiuolaikinę visuomenę bei moderniąsias technologijas, palikti pakankamai erdvės gebėjimų formavimui ir tobulinimui. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2006-12-04
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai9
Dydis20.16 KB
AutoriusInga
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2006 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaLietuvos Edukologijos universitetas
FakultetasPedagogikos ir psichologijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Europos kokybes vadyba svietimo institucijose [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Lietuvos Edukologijos universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą