Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas UAB "Mikotel"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadybos esamos padėties tyrimas UAB "Mikotel"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Situacijų sprendimo standartai. ISO. ISO standartų diegimas. "Žalias raktas". Kokybės sistemos sertifikavimas. Įmonės charakteristika. Istorija. Bendradarbiavimas. Juridinis statusas. Apie viešbutį ir darbuotojus. UAB "Mikotel" klasifikavimo reikalavimai. Klasifikavimo sistemos taikymas. 1 etapas. 2 etapas. Privalomi reikalavimai visų kategorijų viešbučiams ir moteliams. Bendrieji reikalavimai. Įėjimas. Foje. Priėmimas ir paslaugos. Poilsio ir bendros patalpos. Svečių kambariai. Vonios (dušo) patalpa ir įranga. Maitinimo paslaugos. Personalas ir kvalifikacija. Išvados.

Ištrauka

Kartais klaidingai manoma, kad standartai ir kokybės sistemų diegimas yra būtinas ir naudingas tik didelėms ir besiplečiančioms įmonėms, o mažoms ir šeimyninėms įmonėms tai nereikalingas pinigų ir laiko švaistymas. Tačiau labiau pasidomėjus galima padaryti išvadą, jog naudos iš pasirinktų kokybės sistemų ir standartų diegimo gali gauti net ir nedidelės viešojo maitinimo ir nakvynės (HoReCa) sektoriaus įmonės.
Organizuodami nedidelių įstaigų: šeimyninių restoranų, kavinių ir viešbučių veiklą, savininkai arba įmonės vadovai nusistato sau ir nustato darbuotojams vidaus tvarką. Nauja veikla pradedama nuo projektavimo, statybų, vėliau – dalyvaujant užsakovams ar savininkams – išrenkami baldai, įranga, nusprendžiama, kokios bus uniformos, kokio lygio bus teikiamos paslaugos ir t. t. Tai ir yra paslaugų standartizavimo užuomazgos. Dažnai apsilankę svečiai jūsų įstaigą giria už "greitą aptarnavimą", "dideles porcijas", "jaukią aplinką". Tačiau organizuojant darbą, skirstant pavedimus ir nurodymus, kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje, šeimyninėse įmonėse dažniausiai apsiribojama žodinėmis instrukcijomis.
Plečiant sėkmingą veiklą, didėjant lankytojų ir svečių srautams, atsiranda poreikis steigti naujas prekybos arba paslaugų teikimo vietas, priimti naujų darbuotojų aptarnauti didėjančiam svečių būriui, išlaikyti gerą vardą ir tradicijas. Būtent šiuo etapu ir gali kilti problemų, kurių priežastys yra kelios. Pirma, stebint darbuotojų darbą vadovybei ar savininkams, dažniausiai paslaugų kokybė būna aukšto lygio, o naujose vietose to negalima reikiamai užtikrinti.
Kita priežastis – darbuotojų kaita. Naujai priimti darbuotojai dažnai nespėja išmokti visų taisyklių, susipažįsta su darbu labai skubotai (ypač sezono metu), todėl kyla pavojus, kad svečiai gali būti aptarnaujami ir maistas gaminamas nevienodai, t. y. skirtingu lygiu. Tuomet negelbsti net ir kalkuliacinės kortelės su patiekalų nuotraukomis. Svečiai, o ypač nuolatiniai, tikrai nebus patenkinti, kai atėję paskanauti savo mėgstamo patiekalo, kaskart gaus skirtingai pagamintą maistą, o užsisakę turės laukti vis ilgiau. Kokybė pradės priklausyti nuo atskirų darbuotojų, o ne nuo sistemos. Ne veltui yra taip gerai žinomas nerašytas restoranų "McDonalds" devizas, kad jų gaminamas mėsainis yra vienodo skonio visuose pasaulio kampeliuose ir pagaminamas per tą patį nustatytą kelių minučių laikotarpį. Šį pavyzdį galima būtų laikyti standartų etalonu. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-01-10
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai6
Dydis387.92 KB
AutoriusVaidas
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2005 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/Dėstytojasasist. V. M. Janušauskienė
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadybos esamos padeties tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • asist. V. M. Janušauskienė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą