Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Lietuvos nacionalinė kokybės vadybos programa
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Lietuvos nacionalinė kokybės vadybos programa

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Lietuvos nacionalinės kokybės vadybos programos formavimas. Lietuvos nacionalinės kokybės vadybos samprata. Lietuvos nacionalinės kokybės programos tikslai bei įgyvendinimo būdai. Nacionalinės kokybės politikos įgyvendinimo principai. Visuotinės kokybės vadybos svarba. Nacionalinės kokybės programos struktūra. Lietuvos kokybės vadybos asociacija. Lietuvos nacionalinis kokybės apdovanojimas. Išvados. Priedas (1).

Ištrauka

Daug šiomis dienomis kalbama apie kokybę, reikalavimus produkcijai įstojus Lietuvai į Europos Sąjungą. Šiuolaikinėje ekonominėje situacijoje firmų siūloma aptarnavimo kokybė dažnai nepatenkina klientų. Susirūpinimą kelia rinkos padėtis. Šiuo metu yra didelė konkurencija, apimanti visus komercinius ir gamybinius transportavimo aspektus. Ar gali firma tikėtis sėkmės savo rinkos dalyje, jei remiamasi vien tik tuo, kas paprastai vadinama "konkurencijos ašmenimis". Iš esmės viskas priklauso nuo susiklosčiusių aplinkybių. Tai iš tikrųjų yra natūrali atranka. Garantuotas kokybiškas klientų aptarnavimas perša mintį, kad "konkurencijos ašmenys" neišvengiamai reikalingi. Dabar, kai įmonėse nėra kokybės standarto, verslas gali sužlugti.
Kokybė gali būti suvokiama kaip bendrasis tikslas (situacija, kurios turi siekti švietimo sistema), kaip uždavinys, priešpastatomas kiekybiškam situacijos vertinimui (kokybė laikoma svarbesne nei kiekis), arba kaip vienas iš daugelio konkrečių uždavinių, prilyginamų efektyvumui, veiksmingumui, teisingumui, demokratijai, švietimo sistemos veiklos rezultatų skaidrumui arba vaidmenims, kuriuos atlieka įvairios interesų grupės, dalyvaujančios priimant sprendimus
Žvelgiant dar plačiau, kokybė vienu ir tuo pačiu metu suvokiama ne tik kaip uždavinys, bet ir kaip metodas, priemonė ar procesas bei taisyklių, procedūrų ir standartų visuma ar net požiūris bei elgesio norma, vertybė ar nusistatymas visuomet siekti dirbti dar geriau.
Darbo tema: Lietuvos kokybės vadybos programa
Temos naujumas ir aktualumas. Lietuva įstojusi į Europos Sąjungą, visa kokybės programa remiasi Europietiška patirtimi. Vakarų valstybėse kokybės valdymo ir sertifikavimo klausimai buvo sprendžiami palaipsniui formuojant reikalingas tarnybas bei atitinkamą juridinę bazę. Lietuvoje analogišką sistemą tenka kurti pakankamai sparčiai, siekiant apsaugoti šalies rinką nuo nekokybiškų prekių ir paslaugų. Šiems tikslams įgyvendinti kuriama Lietuvos kokybės vadybos programa.
Darbo objektas – Lietuvos kokybės vadybos programa.
Darbo tikslas – išanalizuoti kokybės vadybos programą Lietuvoje.
Darbo uždaviniai:
• Išnagrinėti Lietuvos nacionalinės kokybės politiką;
• Nustatyti pagrindinius kokybės įgyvendinimo principus;
• Išanalizuoti Lietuvos kokybės vadybos programos struktūrą;
• Nustatyti kokybės vadybos reikšmę šalies vystymuisi;
• Išnagrinėti Lietuvos nacionalinės kokybės vadybos asociacijos veiklą.
Metodai:
• Mokslinės literatūros analizė;
• Duomenų sisteminimas ir apibendrinimas; ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-17
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai27
Dydis58.1 KB
AutoriusGiedre
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasasist. I. Černeckienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Lietuvos nacionaline kokybes vadybos programa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • asist. I. Černeckienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą