Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Vadyba viešajame sektoriuje: Visuotinės kokybės vadyba švietimo sistemoje
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Vadyba viešajame sektoriuje: Visuotinės kokybės vadyba švietimo sistemoje

Aprašymas

Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos taikymas viešajame sektoriuje. Vadybos principų taikymas viešajame sektoriuje. Visuotinės kokybės vadybos principai ir jų taikymas viešajame sektoriuje. Vadyba švietimo sistemoje. VKV taikymas mokyklose. Lietuvos švietimo sistema: iššūkiai ir naujos tendencijos. Vadyba švietimo sistemoje: VKV perspektyvos. Išvados.

Ištrauka

Modernybei yra būdingi tokie procesai kaip globalizacija, nuolat kintantis ekonominis bei socialinis kontekstas, auganti informacinių technologijų įtaka žmonių gyvenimui ir viso pasaulio gyvenimo raidai. Politikos formavimo procesas yra priklausomas nuo šių XXI amžiaus bruožų. Ne tik užsienio, bet ir vidaus politika yra formuojama atsižvelgiant į kintančias sąlygas.
Švietimo politika taip pat negali būti formuojama atsietai nuo modernybės pokyčių. Pagrindinis dėmesys šiame rašto darbe bus skirtas būtent švietimo sistemai. Švietimo sistema išgyvena kardinalius pokyčius tiek Lietuvoje, tiek kituose valstybėse, kas yra natūralu turint omenyje aukščiau minėtas besivystančio pasaulio sąlygas. Šios sąlygos verčia siekti švietimo lygio, kuris atitiktų tiek valstybės, tiek rinkos, tiek pačių žmonių poreikius.
Kaip užtikrinti kuo aukštesnį švietimo lygį, sukuriant žmonėms tinkamas sąlygas gauti kokybišką išsilavinimą, yra sudėtingas klausimas. Lietuvoje po nepriklausomybės atkūrimo visuomenei teko susidurti su naujais iššūkiais, sugebėti teisingai priimti atsiveriančias galimybes.
Švietimo sistema yra palaipsniui reformuojama, prioritetą teikiant švietimo kokybei ir prieinamumui. Itin svarbi tampa švietimo vadyba, kuri turi būti veiksminga, gebanti sumaniai naudoti turimus išteklius, analizuoti, vertinti bei planuoti veiklą.
Įvairios vadybos teorijos gali būti siūlomos kaip tinkančius švietimo sistemai tobulinti. Švietimo vadyba negali ignoruoti naujų sąlygų ir iššūkių. Į švietimą diegiami inovaciniai bruožai turi būti išsamiai apmąstomi ir analizuojami.
Visuotinės kokybės vadyba (VKV) gali būti nagrinėjama kaip švietimo sistemai pritaikoma vadovavimo teorija. Ši teorija siūlo būdus tobulinti visus organizavimo procesus ir tinkamai tenkinti vartotojų reikmes dabar ir ateityje . Literatūroje VKV dažniausiai yra apibūdinama kaip labiau verslo ir pramonės tobulinimui tinkanti teorija. Tačiau kadangi VKV akcentuoja kokybės svarbą, galima pabandyti jos esminius pricipus pritaikyti ir švietimo sistemai. Šiame rašto darbe kaip tik bus stengiamasi parodyti, kaip verslo ir pramonės sritims sukurta vadybos teorija gali būti naudinga tobulinant švietimo sistemą ir siekiant jos kokybės užtikrinimo.
Pradžioje bus išsamiai aprašyti pagrindiniai VKV principai, taip pat apibrėžiant kokybės sąvoką, kuri dėl savo abstraktumo yra verta dėmesio. Kitoje darbo dalyje bus nagrinėjama Lietuvos švietimo sistema ir siekiama parodyti VKV principų pritaikomumą vienos svarbiausių švietimo grandžių- mokyklų- darbo organizavime. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-05-25
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai14
Dydis26.57 KB
Autoriusmary-saulius
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Švietimo institucijaVilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vadyba viesajame sektoriuje Visuotines kokybes vadyba svietimo sistemoje [speros.lt].rtf
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla / 2 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą