Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Visuotinės kokybės vadyba (21)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Visuotinės kokybės vadyba (21)

  
 
 
123456789101112131415
Aprašymas

Įvadas. Pramonės revoliucija ir įmonės sistema. Mokslinės vadybos pradžia. Valstybių lenktyniavimas dėl produktų rinkos ir jų kokybės. JAV kokybės revoliucija. Europos iššūkis pasauliui. Kokybės problemų sprendimas kituose kontinentuose. Lietuvos nacionalinė kokybės programa. Kokybės skatinimas ir kokybės priemonių gerinimo įgyvendinimas. Kokybės vadybos metodų tobulinimas ir propagavimas. Kokybės infrastruktūros vystymas. Mokymas ir kvalifikacijos kėlimas. Valdymo struktūros koordinavimas. Išvados.

Ištrauka

Kokybė – svarbus žmonijos siekis. Kas tai yra kokybė? Tai nepaprastai plati sąvoka, atsiradusi tik dėl to, kad egzistuoja žmonija mąstančių, kuriančių ir vartojančių individų bendrija. Vartojimas visada kelia daugelį reikalavimų vartojamam objektui (gaminiui, paslaugai). Šie reikalavimai tampa gamintojo veiklos gairėmis. Tam, kad gamintojas, o tuo labiau daug gamintojų, galėtų parduoti savo pagamintą produktą vartotojams, privalo gaminiui suteikti tokias savybes, kurios kuo idealiau atitiktų vartotojo poreikius. Tad jau nuo senų laikų žmonija intuityviai siekė kokybės. Kokybiškas daiktas, ar tai būtų namų apyvokos daiktas, (t. y. lova, kėdė, komoda, spinta ir t.t.), ar darbo įrankis (dalgis, peilis), ar karo ginklas (kardas, šautuvas), buvo nuo seniausių laikų gerai vertinami, o meistrai, gaminę kokybiškus gaminius, buvo plačiai žinomi ir gerbiami. Daugelis iš jų ant pagamintų daiktų įspausdavo savo ženklą, kuris tarnavo kaip garantuotos kokybės ženklas. Taigi žmonija visada siekė kokybės.
Kokybę būtų galima apibrėžti kaip visumą gaminio savybių, visiškai tenkinančių vartotojo specifinius poreikius duotame visuomenės vystymosi etape.
Šio darbo tikslas:
išsiaiškinti, kokį vaidmenį valstybių raidoje vaidina kokybė,
sužinoti, kaip lenktyniauja valstybės dėl produktų rinkos ir jų kokybės,
taip pat sužinoti, kaip sprendžiamos kokybės problemos kituose kontinentuose.
Egzistuojant individualiai gamybai visos gamybos problemos buvo sprendžiamos vieno žmogaus. Gamybos procesas tęsdavosi gana ilgai. Todėl poreikio kokiam nors valdymui ar vadybai nebuvo. XIX a. pabaigoje, kai pradėjo vystytis pramoninė gamyba (pramonės revoliucija), atsirado įmonių, gaminančių didelius kiekius tos pačios produkcijos, kuri buvo gana sudėtinga. Iškilo poreikis vadybai, kuri užtikrintų pastarosios valdymą, savalaikį medžiagų tiekimą, pagamintų produktų pristatymą vartotojui ir t. t. Susiformavo įmonės sistema su vertikalia valdymo hierarchine struktūra: direktorius ar valdytojas, pavaduotojai, meistrai, cechų viršininkai, darbininkai. Pramonės gaminių platus poreikis bei auganti konkurencija tarp to paties profilio gaminių gamintojų skatino juos kelti gamybos našumą, kartu išleidžiant pakankamai kokybišką produkciją, kuri būtų konkurentabili rinkoje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-09-13
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai1
Dydis24.6 KB
AutoriusR
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaMarijampolės kolegija
Failo pavadinimasMicrosoft Word Visuotines kokybes vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Marijampolės kolegija / 1 Klasė/kursas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą