Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų kokybės samprata. Bendrai suvoktos kokybės modelis. Kokybės vertinimas, jos gerinimo galimybės. Tyrimo rezultatų analizė. Įmonės charakteristika, probleminė sritis. Aplinkos analizė. Apklausos rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).

Ištrauka

Didėjanti konkurencija paslaugų rinkoje ir aukšti vartotojų reikalavimai verčia paslaugų firmas vis labiau domėtis marketingu. Paslaugų marketingas turi tam tikrų ypatumų, nes paslaugų įmonėse, kitaip nei pramonės įmonėse, siūlomos paslaugos, kurių kokybė mažiau garantuota ir pasižymi heterogeniškumu (nevienodumu). Kuo didesnė konkurencija paslaugų rinkoje, tuo labiau turi būti apgalvoti paslaugų įmonės marketingo sprendimai ir veiksmai.
Viena iš efektyviausių priemonių, kurias naudoja paslaugų įmonės konkurencinėje kovoje – pastovi aukšta teikiamų paslaugų kokybė. Svarbiausia nuolat garantuoti, kad klientas gautų tokios pat ar aukštesnės kokybės paslaugas, kokių tikisi. Šiuos lūkesčius formuoja kliento patirtis, pažįstamųjų pasakojimai, įmonės reklama. Tai lemia kliento apsisprendimą apsilankyti vienoje ar kitoje paslaugų įmonėje. Pasinaudojęs paslauga, jis palygina jos kokybę su lauktąja ir nusprendžia, ar ateityje naudosis šios įmonės patarnavimais. Todėl paslaugų įmonė turi ištirti savo tikslinės rinkos lūkesčius dėl kiekvienos jos teikiamos paslaugos kokybės. Per kokybę taip pat formuojamas ir įmonės įvaizdis visuomenėje.

Tyrimo tikslas.

Atlikti kavinės – baro " Arfa" paslaugų kokybės tyrimą.

Tyrimo uždaviniai.

1. Išanalizuoti veiksnius, lemiančius paslaugų kokybę kavinėje " Arfa".
2. Ištirti kavinės lankytojų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę.
3. Pateikti rekomendacijas

Hipotezė.

Atliktas tyrimas padės nustatyti kavinės paslaugų kokybę įtakojančius veiksnius, vartotojų poreikių tenkinimo trūkumus.


Tyrimo struktūra, uždavinių sprendimo seka:

1. Literatūros apžvalga.
2. Įmonės veiklos apibūdinimas.
3. Apklausos rezultatų tyrimas.
4. Rekomendacijų pateikimas.

Tyrimo metodai.

Duomenys tyrimui buvo renkami kavinės lankytojų anketinės apklausos būdu, atsitiktinai parenkant 30 klientų.

Tyrimo organizavimas.

1. Literatūros studijavimas.
2. Teorinės dalies ruošimas
3. Anketos sudarymas.
4. Apklausos organizavimas
5. Gautų duomenų apdorojimas
6. Praktinės dalies ruošimas ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-03
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai8
Dydis47.06 KB
AutoriusPaula
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu kokybes tyrimas kavine-baras Arfa [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą