Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Paslaugų kokybės vertinimas: foto paslaugos UAB "Tik akimirka"

Paslaugų kokybės vertinimas: foto paslaugos UAB "Tik akimirka"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu teoriniai aspektai. Paslaugų kokybės specifikos apibūdinimas. Paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu apibūdinimas. Paslaugų kokybės vertinimą sąlygojantys veiksniai. Paslaugos teikimo proceso apibūdinimas. Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Bendras paslaugos vertinimas. Paslaugų kokybės vertinimo vartotojų požiūriu modelis. Visuotinės kokybės vadybos taikymo paslaugų sektoriuje principai. UAB "Tik akimirka" paslaugų kokybės vertinimo tyrimas. UAB "Tik akimirka" veiklos apibūdinimas. UAB "Tik akimirka" paslaugų kokybės vertinimo tyrimo metodika. UAB "Tik akimirka" paslaugų kokybės vertinimo tyrimo rezultatai. Išvados. Summary.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Diplominiai darbai
Kategorija:
Apimtis:

38 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 452.87 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą