Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa"

Paslaugų kokybės tyrimas: kavinė–baras "Arfa"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų kokybės samprata. Bendrai suvoktos kokybės modelis. Kokybės vertinimas, jos gerinimo galimybės. Tyrimo rezultatų analizė. Įmonės charakteristika, probleminė sritis. Aplinkos analizė. Apklausos rezultatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (1).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

22 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Failo tipas:

Microsoft Word 47.06 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą