Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Švaros biuras"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės kontrolės analizė ir tobulinimas: UAB "Švaros biuras"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų ir paslaugų teikimo savybės, samprata. Kokybės kontrolė ir jos samprata. Paslaugų kokybės kontrolės samprata, užtikrinimas, vartotojai. Kokybės tobulinimas. Išvados. Analitinė dalis. Kokybės kontrolės politika analizuojamoje įmonėje. Kokybės gerinimo priemonių programa ir taikomi metodai bei jų analizė. Valymo paslaugų kokybės vertinimas vartotojų požiūriu. Priedai (11). Išnašos.

Ištrauka

Kontrolė numato sistemingą faktinės veiklos stebėjimą, siekiant nustatyti nukrypimus nuo veikiančių reikalavimų, taisyklių bei normų, analizuoti nukrypimų priežastis ir rengti pasiūlymus nukrypimams pašalinti.
Kontrolės paskirtis – užtikrinti, kad tikslai būtų pasiekti, formuojant planus konkrečiam laiko tarpui. Įvertinant tai, jog organizacija, junginys funkcionuoja neapibrėžtumo sąlygomis, galimi nukrypimai nuo numatyto plano. Svarbu, kad valdymo subjektas laiku sužinotų apie esamus nukrypimus. Jei nesugebama išsiaiškinti nukrypimų ir jų ištaisyti, tai organizacija tikslo gali ir nepasiekti.
Organizacijos išlikimą rinkoje sąlygoja įmonės sugebėjimas patenkinti vartotojų poreikius. Paslaugų sferoje vartotojų poreikius nustatyti sunkiau, tačiau panaikinus blogos paslaugų kokybės priežastis galima pasiekti teigiamų rezultatų – bendrovės, kaip teikiančios kokybiškas paslaugas, įvertinimo.
Paslaugos kokybę bene sunkiausiai išmatuoti, bet lengviausiai nusakyti. Paslaugu kokybė reiškiama pasitenkinimo kiekiu, kuri iš tos paslaugos gauna vartotojas. Juo labiau vartotojas patenkintas, juo geresnė paslauga. Nors kokybė gali būti matuojama ydomis/vienetui, litais/vienetui, paslaugomis per valandą, tačiau tikrasis kokybes matas yra šis: ar vartotojo reikmės yra patenkintos, viršytos ar ne, ar vartotojas patenkintas. Taigi tikroji kokybės apibrėžtis - vartotojo pasitenkinimas.
Šiame darbe atliksime UAB "Švaros biuras" paslaugų kokybės tyrimą. Teigiamas paslaugų kokybės įvertinimas plačiau nagrinėjamas nebus, nes bendrovei į tai nereikia kreipti per daug dėmesio. Svarbesnės yra neigiamo požiūrio priežastys.

Tyrimo objektas būtų būtent", įmonė, teikianti valymo paslaugas.

Pagrindinis darbo tikslas – tai UAB "Švaros biuras" įmonės kokybės kontrolės, ir visų su kontrole susijusių veiksmų, siekiant jos užtikrinimo, analizė ir įvertinimas.

Uždaviniai:
• aprašyti ir išanalizuoti įmonės kokybės kontrolės sistemą;
• išsiaiškinti pagrindines kokybės kontrolės procedūros problemas;
• rasti efektyvius problemos sprendimo būdus;
• pateikti pasiūlymus ir rekomendacijas.
UAB "Švaros biuras" – tai valymo paslaugų įmonė, teikianti visas kasdienines, periodines, po remonto darbų, vienkartines įvairių patalpų valymo paslaugas ir aplinkos priežiūros ir tvarkymo darbus.
UAB "Švaros biuras" yra sudaręs sutartis ir atlieka kasdienio ir periodinio valymo paslaugas mažiausiai 300 firmų Vilniuje ( Pvz. UAB "Baldų rojus", LR Sveikatos apsaugos ministerija, VĮ "Valakupių reabilitacijos centras" , Viešbutis "Holiday Inn", UAB Žinių radijas, VĮ Šiaurės miestelio technologijų parkas, UAB SIC RINKOS TYRIMAI, UAB Respublikos leidiniai, ir daug kitų).
Per visą valymo praktiką (t.y. nuo 1999 m.) UAB "Švaros biuras" visą dėmesį skiria darbų kokybei ir darbuotojų kvalifikacijos kėlimui. Valymo paslaugas atlieka baigę specialius paruošiamuosius kursus ir turintys atitinkamą kvalifikaciją, kultūringi, reprezentatyviai aprengti darbuotojai, kurie, bet kuriuo paros metu pasiruošę darbui. Kompetetingų ekspertų ypatingas dėmesys atliekamai paslaugai bei pastovi kokybės inspektorių griežta darbų kontrolė leidžia garantuoti aukštą darbų kokybę ir spartą.
UAB "Švaros biuras" paslaugų kaina lanksti, priklausanti nuo darbų apimties ir derinama su paslaugos užsakovu, todėl visada randamas kompromisas priimtinas abiems pusėms. Savo nuolatiniams klientams taiko ypatingas nuolaidas.
Naudojamos sąvokos:
• Kokybė – tai gaminio ar paslaugos charakteristika ir savybių visuma, kuri atitinka išsakytus ar numanomus poreikius.
• Kokybės kontrolė — tai kokybės užtikrinimo veiksmų dalis. Tam tikri kokybės priežiūros arba gerinimo veiksmai (planavimas, koordinavimas, įgyvendinimas). Į tai įeina visų įrangos techninių charakteristikų, kurios gali būti apibrėžtos, išmatuotos ir kontroliuojamos, reikiamo lygio monitoringas, vertinimas ir priežiūra.
• Paslauga - tai prekė, kurios gamyba ir vartojimas vyksta vienu metu.
• Kokybės užtikrinimas — tai visi numatyti ir sistemingi veiksmai, kurie reikalingi siekiant užtikrinti, kad struktūra, sistema, jos dalis arba procedūra patenkinamai veiktų ir atitiktų suderintus standartus.
• Kokybės funkcija – tai išsamus veiklos ciklas, kuriuo pasiekiamas produkto tinkamumas naudoti, nesvarbu, kur veikla atliekama. Norint pagaminti gaminį ar suteikti paslaugą, atitinkančią vartotojo norus ir lūkesčius, būtina atlikti daugelį tarpusavyje susijusių veiklų. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2007-12-11
DalykasKokybės vadybos kursinis darbas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis158.48 KB
AutoriusNerijus
Viso autoriaus darbų14 darbų
Metai2005 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasDoc. dr. V. Zinkevičiūtė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes kontroles analize ir tobulinimas UAB Svaros biuras [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 1 Klasė/kursas
  • Doc. dr. V. Zinkevičiūtė
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą