Šperos.lt > Vadyba > Kokybės vadyba > Konsultavimo paslaugų kokybė: kompiuterinės technikos salonuose "BMS megapolis", "ICG kompiuteriai" ir "Pauliaus kompiuteriai"

Konsultavimo paslaugų kokybė: kompiuterinės technikos salonuose "BMS megapolis", "ICG kompiuteriai" ir "Pauliaus kompiuteriai"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas – įvertinti kompiuterinės technikos salonų konsultavimo paslaugų kokybę. Metodika. UAB "BMS". UAB "Innovation Computer Group" (ICG). Pauliaus kompiuteriai. Vertinimas. Reakcija į klientą. Paslaugumas. Bendravimas. Kompetentingumas. Sugebėjimas įtikinti klientą. Išvados. Priedai (2).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

14 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 167.11 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą