Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Konsultavimo paslaugų kokybė: kompiuterinės technikos salonuose "BMS megapolis", "ICG kompiuteriai" ir "Pauliaus kompiuteriai"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Konsultavimo paslaugų kokybė: kompiuterinės technikos salonuose "BMS megapolis", "ICG kompiuteriai" ir "Pauliaus kompiuteriai"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Tikslas – įvertinti kompiuterinės technikos salonų konsultavimo paslaugų kokybę. Metodika. UAB "BMS". UAB "Innovation Computer Group" (ICG). Pauliaus kompiuteriai. Vertinimas. Reakcija į klientą. Paslaugumas. Bendravimas. Kompetentingumas. Sugebėjimas įtikinti klientą. Išvados. Priedai (2).

Ištrauka

Šiandien kompiuterinės technikos salonuose dirba milijonai vyrų ir moterų. Spręsdami kasdienias su pardavimu susijusias užduotis, jie nuolat susiduria su įvairiomis kliūtimis.
Viena jų – priekabūs klientai, kurie visada kažkuo lieka nepatenkinti. Kita – bandymas įtikinti klientą pirkti vienokią ar kitokią prekę. Ir dar begalės kitų kliūčių, kurios sunkina darbą.
Mūsų objektas yra kompiuterinės technikos salonai: "BMS Megapolis", "ICG kompiuteriai", "Pauliaus kompiuteriai"
Tikslas – įvertinti kompiuterinės technikos salonų konsultavimo paslaugų kokybę.
Uždaviniai:
1. Įvertinti aptarnaujančiojo personalo bendravimą su klientais
2. Įvertinti aptarnaujančiojo personalo paslaugumą
3. Įvertinti aptarnaujančiojo personalo bendravimą
4. Įvertinti aptarnaujančiojo personalo kompetetingumą
5. Įvertinti pardavėjų-konsultantų sugebėjimą įtikinti klientą
Pagal šį apibrėžimą žmonių grupė bus organizacija, kai:
ją sudarys bent du žmonės, kurie laiko save šios grupės nariais;
kai grupė turės bent vieną bendrą ir vienodai visiems savo nariams svarbų tikslą;
kai grupės nariai sąmoningai drauge dirbs bendram tikslui pasiekti.
Bendravimo veiksmingumo veiklos rezultatai yra dviejų rūšių: bendravimas su aplinka ir bendravimas organizacijos viduje.
Bendraudama su aplinka organizacja praneša visuomenei apie save, savo veiklą, ką ji gali pasiūlyti ir kokiomis sąlygomis. Šis bendravimas svarbus tuo, kad daugiau žmonių sužino apie organizaciją, padeda jai pritraukti naujų klientų ar pirkėjų.
Labai įvairus bendravimas organizacijos viduje. Jis vyksta: tarp skirtingų valdymo lygių; tarp vieno lygio valdymo padalinių; vadovų bendravimas su pavaldiniais ir darbo grupėmis; neformalus bendravimas.
Tačiau yra dar viena bendravimo rūšis – pardavėjo ir kliento.
Svarbiausias pardavėjo tikslas - išanalizavus analogiškus atvejus bei praktinę patirtį pasirengti tam tikras veiksmų nuostatas "visiems gyvenimo atvejams". Konkretus sprendimas, be abejo, priklausys nuo konkrečių aplinkybių, tačiau pardavėjas turi žinoti, kokiais standartiniais veiksmais jis gali disponuoti ir kur bendraujant su klientu gali vesti vienas ar kitas žingsnis.
Svarbiausia – tiksliai išsiaiškinti, ko klientui reikia
Gana dažnai pardavėjas negali tiksliai iš karto nuspėti, kokie yra tikrieji kliento poreikiai. Tokiu atveju pardavėjai neretai daro didelę klaidą: jie ima siūlyti vieną arba kelias prekes, pasakoti apie jas, girti jų ypatybes dar nebūdami tikri, kad būtent iš tos prekės pirkėjas turės konkrečios naudos.
Reikia pastebėti, kad klientas dažnai ir pats gerai nežino, ko jam reikia. Todėl bet kuriuo atveju pirmasis pardavėjo tikslas turėtų būti kuo detaliau išsiaiškinti, ko ieško pirkėjas ir ko jis tikisi iš naujojo produkto. Tik po to, įvertinęs savo galimybes, pardavėjas turėtų siūlyti tam tikrą variantą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-03-15
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis167.11 KB
Autoriusxpxpxpx
Viso autoriaus darbų10 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. A. Liučvaitienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Konsultavimo paslaugu kokybe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. A. Liučvaitienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą