Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Kokybės vadyba (21)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Kokybės vadyba (21)

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslai: Išnagrinėti standartizavimo raidą Lietuvoje, apibūdinti standartizacijos objektus, standartų rūšis. Sudaryti ir apibūdinti prekybos įmonės kokybės sistemos organizacinę struktūrą. Standartizavimo raida Lietuvoje. Standartizacijos objektai. Standartų rūšys. Prekių ydos (defektai). Prekių pavyzdžiai su aiškiai matomomis ydomis. UAB "Samolina" įmonės kokybės sistemos. Organizacinė struktūra. Išvados.

Ištrauka

Standartas – sutarimu parengtas ir pripažintos standartizacijos institucijos priimtas dokumentas, kuris nustato bendram ir daugkartiniam naudojimui tinkančias taisykles, bendruosius principus ar charakteristikas ir yra skirtas įvesti optimalią tvarką tam tikroje srityje.
Standartizacija - veikla, kurios tikslas įvesti optimalią tvarką tam tikroje srityje, nustatant bendrąsias nuostatas, kurios gali būti visuotinai ir daug kartų panaudotos esamiems ir galimiems uždaviniams spręsti.
Standartizacijos tikslai
Standartizuojant siekiama šių pagrindinių tikslų:
Kelti visuomenės gerovę, apsaugant žmonių ir gyvūnų sveikatą ir gyvybę, aplinką materialines vertybes ir vartotojų interesus. Standartuose nustatomi reikalavimai, sudarantys sąlygas mažinti arba šalinti kenksmingas sąlygas ir sveikatos žalojimo rizikos veiksnius, silpninti žalingą gamybos poveikį žmogaus sveikatai ir aplinkai.
Gerinti prekybos plėtojimo sąlygas. Taikant Lietuvos standartus, tapačius ar lygiaverčius tarptautiniams, šalinamos tarptautinės kliūtys. Standartizuojant skatinama taikyti šiuolaikinius mokslo ir technologijų pasiekimus, didinama vartotojo galimybė pasirinkti.
Gerinti produktų (gaminių), procesų ir paslaugų kokybę. Standartizuojant siekiama patenkinti vis didėjančius aukštos kokybės produktų, procesų ir paslaugų poreikius.
Taupyti resursus. Tai pasiekiama ekonomiškiau resursus naudojant, mažinant laiko ir žaliavų naudojimo nuostolius. Tačiau siekiama, kad taupant būtų paisoma vartotojų interesų.
Atstovauti nacionalinės ekonomikos interesams tarptautinėje ir Europos standartizacijoje.
Šio darbo tikslai:
1. Išnagrinėti standartizavimo raidą Lietuvoje, apibūdinti standartizacijos objektus, standartų rūšis.
2. Sudaryti ir apibūdinti prekybos įmonės kokybės sistemos organizacinę struktūrą.
Praktinė užduotis
Prekių ydos nustatomos prekės kokybės įvertinimo metu. Ydos esti nevienodo pobūdžio, todėl jos diferencijuojamos.
1. Pagal kokius kriterijus jos diferencijuojamos ir kaip?
2. Kada prekė vadinama broku?
3. Pateikite prekių pavyzdžių su aiškiai matomomis ydomis.
Vystantis kapitalizmui labai sparčiai plėtėsi gamyba. Atsirado daugybė gaminių analogų. Vartotojui buvo sunku pasirinkti, kas gera, kas bloga. Todėl besivystančios ekonomikos šalys (Anglija, Prancūzija), siekdamos sumažinti falsifikatų gamybą, įvedė standartus. Pirmieji standartai pasirodė 18 a. pabaigoje, tačiau jie nebuvo teisiškai įtvirtinti. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2008-05-08
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai5
Dydis25.33 KB
AutoriusJovita
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasNevierauskienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kokybes vadyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus kooperacijos kolegijos Suaugusiųjų švietimo centras / 3 Klasė/kursas
  • Nevierauskienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą