Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Blogos kokybės priežasčių analizė
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Blogos kokybės priežasčių analizė

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Įvadas. Blogos kokybės priežasčių analizė. Blogos kokybės priežastys gamyboje. Blogos kokybės priežastys paslaugose. Vartotojų poreikių analizė. Kokybės ir problemos apibrėžtis. Kokybės apibrėžtis. Problemos apibrėžtis. Kokybės kaina. Blogos kokybės kaina 5 Pasikartojančių kokybės problemų sprendimas. Kaip užkirsti kelią problemos Pasikartojimui. Kokybės taryba. Proceso kokybės komanda. Kokybės projekto grupė. Nuolatinis kokybės gerinimas. Išvados. PowerPoint pristatymas (7 skaidrės).

Ištrauka

Analizuodami žodžio "kokybė" prasmę suprantame, jog ji nevienareikšmė. Tai išryškėja lyginant šio žodžio vartojimo kontekstą. Viena, kai jis vartojamas buitinėje kalboje, visai kas kita, kai jį vartoja mokslininkai arba praktikai, gvildenantys kokybės klausimus. Kai girdime sakant "aukštos kokybės gaminys", įsivaizduojame ypač gerai pagamintą, puikų produktą. Be to, kokybė yra susijusi, ne tik su produktais (prekėmis), bet ir paslaugomis bei aptarnavimu.
Išsiaiškinus, kas yra kokybė ir kaip ją galima identifikuoti, kyla labai svarbus klausimas – kaip užtikrinti aukštą paslaugų ir gaminių kokybę, išvengiant blogos kokybės. Tam, kad bloga kokybė būtų išvengtina visos kompanijos turi laikytis kokybės strategijos. Strategijos esmė – prioritetą teikti klientams, kurie yra kokybės kriterijai. Tai reiškia, kad priimant bet kokį reikšmę turi procesų koncentracija. Procesu galima įvardyti bet kokią organizuotą veiklą. Pagamintos produkcijos ar paslaugos kokybė priklauso nuo atskirų procesų ir jų tarpusavio sąveikos. Gamintojas patiria didžiausius nuostolius, jei defektas aptinkamas jau pardavus ar pristačius gaminį vartotojui. Mažiau nuostolių būna, kai defektą aptinka gaminanti arba techninę priežiūrą atliekanti įmonė. Mažiausiai nuostolių patiriama, kai yra sudaryta gamyklos kokybės užtikrinimo sistema, o tai yra vienas iš kokybės vadybos svarbių uždavinių - įtraukti visus kompanijos darbuotojus į kokybės uždavinių sprendimą. Vadovai turi būti tikri, kad darbuotojai aiškiai supranta kokybės sistemos priemones ir metodus bei techniškai yra pajėgūs juos įdiegti, tam, kad nuolat būtų palaikomi geros kokybės principai ar net vyktų nuolatinis kokybės tobulinimas.
Nepaisant to, bet kada gali atsirasti įvairių blogos kokybės priežasčių, kurias vis tiek reikės išanalizuoti ir išspręsti.
Neatitiktimi vadinami gaminiai, kurių negalima pateikti vartotojui dėl esamų defektų. Defektas tai individualus gaminiui keliamų reikalavimų neatitikimas. Defektai gali būti atviri - kurie reglamentuojami atitinkamoje dokumentacijoje, ir uždari - kurių pasireiškimas nenumatytas dokumentacijoje. Norint įmonėje nustatyti vieningus neatitikties požymius naudojami neatitikties klasifikatoriai, kurie klasifikuoja pagal tipus, kaltininkus ir priežastis. Klasifikatorius padeda supaprastinti visus užrašus susijusius su neatitikties apiforminimu.
Neatitikties tipui priskiriami konkretūs defektai ir nuokrypiai nuo kokybės reikalavimų. Gamyboje pagal tipą defektai yra skirstomi į pataisomus ir nepataisomus. Neatitiktis skirstoma į vidinę, atsiradusią gamybos proceso metu ir į išorinę, pasireiškusią realizacijos ar vartojimo metu. Išorinė neatitiktis sąlygoja apie blogą gaminio kokybę ir taip pat apie nepatenkinamą kokybės tarnybų darbą. Jos atsiradimas gamintojui padaro ne tik materialinį, bet ir moralinį nuostolį. Tai atsiliepia įmonės reputacijai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-26
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis58.47 KB
AutoriusRicha
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasG. Svirskienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Blogos kokybes priezasciu analize [speros.lt].doc
Microsoft PowerPoint Blogos kokybes priezasciu analize [speros.lt].ppt
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • G. Svirskienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą