Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Paslaugų kokybė
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Paslaugų kokybė

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Paslaugų kokybės samprata ir požymiai. Paslaugų kokybės vertinimo rodikliai. Paslaugų kokybės modeliai. Paslaugų kokybės vertinimo modelis. Klaidų analizės modelis. Išvados.

Ištrauka

Kokybė – tai garantija, jog prekė ar paslauga yra tinkama vartoti. Tai pirkėjo ar vartotojo subjektyviai suvokta kokybė, t.y. kokybė vartotojo akimis.
Apie paslaugos kokybę kalbėti sunku, vien dėl pagrindinių trijų paslaugos ypatybių: neapčiuopiamumo, heterogeniškumo, teikimo bei vartojimo neatskiriamumo. Bet viena yra tikrai aišku, paslaugos kokybė negali būti atskiriama nuo vartotojo suvokimo – subjektyviojo kokybės vertinimo aspekto. Paslaugos kokybė gali būti suvokiama objektyviai bei subjektyviai. Objektyvumą lemia apskaičiavimai, duomenys, klaidos, trūkumai, sugaištas laikas, sąnaudos, t.y. apskaičiuojami dalykai, faktai, kuriuos galima išmatuoti. Subjektyvumą lemia vartotojo vaizduotė, asmeniniai išgyvenimai, emocijos, lūkesčiai, požiūris. Taigi vienareikšmiškai nusakyti kokybę yra sudėtinga, o tai sąlygoja sudėtingesnį paslaugų kokybės valdymą.
Paslauga intelektualus produktas sunkiau apčiuopiamas ir pamatuojamas negu materiali prekė, todėl ir jos kelias iki vartotojo reikalauja daugiau paslaugos teikėjo pastangų. Prekės kokybės samprata dažniausiai apsiriboja atitikimu normatyvams, patikrinus tam tikrus gaminio parametrus, tačiau tai netinka kalbant apie paslaugos kokybės sampratą.
Darbo objektas. Paslaugų kokybė.
Darbo tikslas. Išanalizuoti paslaugų kokybę ir specifiką.
Darbo uždaviniai. 1. Apibūdinti paslaugų kokybės sampratą ir požymius.
2. Išnagrinėti pagrindinius paslaugų kokybės vertinimo rodiklius.
3. Apžvelgti paslaugų kokybės modelius.
Kokybės apibrėžimų yra daug ir įvairių. Labai dažnai kokybė apibūdinama kaip reikalavimų, kurie suvokiami kaip kažkas apibrėžto ir nustatyto normatyvais, atitikimas.
Prekių kokybė tradiciškai siejama su techninėmis jų ypatybėmis, nors prekes gaminančios ir savo įvaizdį kuriančios įmonės stengiasi į kokybės sampratą įterpti įvaizdžio komponentų, susijusių su mada, statusu, gyvenimo stiliumi.
Apibūdinant paslaugų kokybę, dažnai remiamasi asmeniniu požiūriu, todėl galima būtų išvardinti daug kokybę nusakančių ypatybių. Paslaugų marketingas bendrą paslaugų kokybę nusako, remdamasis marketingo koncepcijomis, kurių dėka išskiriami pagrindiniai kokybę apibūdinantys teiginiai bei nustatomi jai įtaką darantys veiksniai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-05
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis22.42 KB
AutoriusAkvile
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasLekt. A. Graikšienė
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Paslaugu kokybe [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Lekt. A. Graikšienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą