Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Vadyba>Kokybės vadyba>Organizacijų kokybės komponentai ir jų poveikis veiklos rezultatyvumui. Organizacijų valdymas pagal rezultatyvumo kriterijus
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Organizacijų kokybės komponentai ir jų poveikis veiklos rezultatyvumui. Organizacijų valdymas pagal rezultatyvumo kriterijus

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Valdymas. Organizacijų kokybės komponentai ir jų poveikis veiklos rezultatyvumui: 3 esminės nuostatos, 5 pagrindiniai principai, 10 vadybos priemonių. Kompleksinis požiūris į rezultatyvumo problemas. Valdymas pagal rezultatyvumo kriterijus. Komunikacijos ir vadovų vaidmuo užtikrinant rezultatyvumą.

Ištrauka

Didesnę savo gyvenimo dalį esame vienos ar kitos organizacijos nariai: mokyklos, sporto komandos, muzikinio kolektyvo ar teatro trupės, religinės ar pasaulinės organizacijos, kariuomenės padalinio ar verslo organizacijos. Visas organizacijas į vieną visumą sujungia ir išlaiko grupė žmonių, pripažįstančių, kad dirbti kartu ir siekti bendro tikslo yra naudinga. Todėl bet kurios organizacijos vienas esminių elementų yra tikslas.
Visos organizacijos savo tikslams siekti sukuria tam tikrą programą ar tvarką, t.y. planą. Neturėdama veiklos plano, jokia organizacija negalėtų efektyviai veikti.
Organizacijos turi įsigyti ir paskirstyti išteklius šiems tikslams įgyvendinti. Jos taip pat priklauso nuo kitų organizacijų, iš kurių gauna tam tikrus išteklius.
Valdymas – sąmoningas ir nuolatinis organizacijos "formos palaikymas". Visos organizacijos turi asmenis, atsakingus už tai, kad tikslai būtų pasiekti. Tai – vadovai. Vienoje jie matomi geriau, kitoje blogiau, tačiau nevykusiai valdoma organizacija gali visiškai žlugti. Visų organizacijų vadovų pagrindinis uždavinys – padėti kitiems organizacijos nariams ir pačiai organizacijai suformuluoti ir įgyvendinti tam tikrus tikslus.
Valdymas – tai pagrindinė veikla, nuo kurios priklauso, ar gerai organizacijos tarnauja žmonėms, kuriems daro įtaką.
Nuo organizacijos vadovų labai daug priklauso, kaip sėkmingai organizacija pasieks savo tikslus ir įvykdys socialinius įsipareigojimus. Jei vadovai gerai dirba savo darbą, visai tikėtina, kad organizacija tikslus pasieks.
Dėl valdymo rezultatyvumo – t.y. kaip gerai vadovai atlieka savo darbą – JAV ir daugelyje kitų šalių nuolat kyla karštų ginčų, neaiškumų. Organizacijos rezultatyvumas – kriterijus, rodantis, kaip gerai organizacijos atlieka savo darbą. Taigi aptarsime daug skirtingų koncepcijų ir kriterijų, pagal kuriuos vertinami vadovai ir organizacijos.
Šiandien turime suprasti, kad vien gamybos padidėjimas rezultatyvumo nepadidins ir kad kokybės reikšmė nė kiek ne mažesnė.
Rezultatyvumas – procesas, kurį veikia daudybė išorės ir vidaus veiksnių. Tai į sistemą patekusių išteklių transformavimas į baigtą produkciją.
Rezultatyvumo didinimas siejamas su produkcijos kiekio didinimu. Tačiau kokybė yra svarbus išlaidų komponentas. Aukšta kokybė mažina gamybos sąnaudas, padidindama tą dalį produkcijos, kurią galima parduoti ir sumažindama dėl defektų grąžinamos produkcijos kiekį bei garantinių remontų skaičių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2005-06-09
DalykasKokybės vadybos referatas
KategorijaVadyba >  Kokybės vadyba
TipasReferatai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai1
Dydis20.2 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2003 m
Klasė/kursas0
Mokytojas/DėstytojasV.Gražulis
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Organizaciju kokybes komponentai ir ju poveikis veiklos rezultatyvumui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus kolegija
  • V.Gražulis
  • 2003 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą